Primer4 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan bør jenter ha håret sitt da? Langt, kort, lyst, mørkt, stripet, slett, krøller? 9043238[/snapback] Tror ikke jeg har snakket med en gutt som liker kort hår, pannelugg eller krøller. Så lenge man holder seg unna slikt bør det gå greit. 9306396[/snapback] Jeg har ikke noe i mot kort hår eller pannelugg, (Så lenge jenta passer det.) krøller derimot... Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Pannelugg og kort hår er stygt. Rett og slett. Og med kort tenker jeg sånn guttekort-kort. Pannelugg; sånn ben, stiv pannelugg som en del mødre klipper på småunger. Endret 18. august 2007 av Fefas Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Sånn var det jeg brukte å se ut. Har ikke peiling om det er inn, ut eller bare teit. Jeg likte det i allefall. På et eller annet merkelig vis klarte jeg å skinne meg i fylla, så nå har jeg relativt lite hår. Endret 18. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
haarod Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Blir ikke mye tøffere enn det her hvis du har krøller. Selv har jeg langt, blondt hår med ganske mye krøller, ikke ordentlige krøller, mere krusninger. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Sånn var det jeg brukte å se ut. Har ikke peiling om det er inn, ut eller bare teit.Jeg likte det i allefall. På et eller annet merkelig vis klarte jeg å skinne meg i fylla, så nå har jeg relativt lite hår. 9310916[/snapback] Uffda Må være nedtur haha. Synes det var sånn halveis okey! men farga du det svart? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg passer ikke langt hår uansett hva faen jeg gjør med det, så det ender med at jeg sparer til langt, skjønner at det ikke funker og klipper det helt kort igjen Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg passer ikke langt hår uansett hva faen jeg gjør med det, så det ender med at jeg sparer til langt, skjønner at det ikke funker og klipper det helt kort igjen 9311794[/snapback] Det er en sånn fase mellom langt og halvlangt som er utrolig kjipt..for det ser så stygt ut! Men så fort den er over så er det fett! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Sånn var det jeg brukte å se ut. Har ikke peiling om det er inn, ut eller bare teit.Jeg likte det i allefall. På et eller annet merkelig vis klarte jeg å skinne meg i fylla, så nå har jeg relativt lite hår. 9310916[/snapback] Uffda Må være nedtur haha. Synes det var sånn halveis okey! men farga du det svart? 9311107[/snapback] Farget det svart ja. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Det er fælt fargen i seg sjæl er ok! bare at det ser ut som en parykk til slutt. Endret 19. august 2007 av Rubymj Lenke til kommentar
QBab Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 På bildet er det helt ny farget da. Så det ser litt parykk aktig ut Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 http://i34.photobucket.com/albums/d122/kewlnut/slash.jpg Blir ikke mye tøffere enn det her hvis du har krøller. Selv har jeg langt, blondt hår med ganske mye krøller, ikke ordentlige krøller, mere krusninger. 9311004[/snapback] Hmm. Krøller er ikke helt på mote nå for tiden, har jeg inntrykk av. Man må liksom strekke/rette håret. Noe jeg ikke gidder. Foretrekker å se ut som en mannlig hulder jeg, da. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg har ikke noe i mot kort hår eller pannelugg, (Så lenge jenta passer det.) krøller derimot... Da mener du de med naturlige krøller? Hva med fall? Krøller laget med krølltang kan se alright ut, men krepptang bør man styre unna. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Da mener du de med naturlige krøller? Hva med fall? Krøller laget med krølltang kan se alright ut, men krepptang bør man styre unna. 9316744[/snapback] ja, naturlig krøller Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg passer ikke langt hår uansett hva faen jeg gjør med det, så det ender med at jeg sparer til langt, skjønner at det ikke funker og klipper det helt kort igjen 9311794[/snapback] Det er en sånn fase mellom langt og halvlangt som er utrolig kjipt..for det ser så stygt ut! Men så fort den er over så er det fett! 9311916[/snapback] Hehe, kjenner til den fasen. Hadde den for 2 uker siden, og var redd for at skolestarten kom til å bli ødelagt på grunn av håret, men neida. Det grodde seg til å nå er det perfekt. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg passer ikke langt hår uansett hva faen jeg gjør med det, så det ender med at jeg sparer til langt, skjønner at det ikke funker og klipper det helt kort igjen 9311794[/snapback] Det er en sånn fase mellom langt og halvlangt som er utrolig kjipt..for det ser så stygt ut! Men så fort den er over så er det fett! 9311916[/snapback] Hehe, kjenner til den fasen. Hadde den for 2 uker siden, og var redd for at skolestarten kom til å bli ødelagt på grunn av håret, men neida. Det grodde seg til å nå er det perfekt. 9323729[/snapback] Se der ja hadde den sjæl... så på gamle bilder forleden usjh.... Men nå har jeg kort hår Så problem solved Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2007 Del Skrevet 21. august 2007 Det er en sånn fase mellom langt og halvlangt som er utrolig kjipt..for det ser så stygt ut! Men så fort den er over så er det fett! 9311916[/snapback] denne fasen? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Hey, det er jo håret mitt. :o Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Med krøller tenker vel mange blonde små korte krøller, men det er ingen som klager på krøller hvis man har litt langt hår, og at det tvinner seg bittelittegrann i bånn, damer liker det faktisk. Særlig 30-40åra damer -som ikke har fått seg noe på et par dager Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Var det ikke snakk om jenters hår? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Da har du havnet feil. Her er det boys only Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg