Vannfrisk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvordan bør jenter ha håret sitt da? Langt, kort, lyst, mørkt, stripet, slett, krøller? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Varierer. Umulig å si uten å se jenta in question Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva jenter har av hårstil er varierende, men jeg har noen stiler jeg faller for hos ei jente ja. Men det eneste jeg kan si at jeg IKKE liker er hvor jenter barberer deler av hode, har pannelugg eller farget det annet en brunfargenyanser. Helst ikke kort, minst til skuldrene, og noen jenter passer silkemykt hår, meget langt og helt rett. nei, det kommer ofte ann på jenta... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ok, prøver igjen. Jeg klipte meg i går ganske kort. Har ca. 5 cm hår . Har noen hårstil som er kule? Evt. internettsider, bilder? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvordan bør jenter ha håret sitt da? Langt, kort, lyst, mørkt, stripet, slett, krøller? 9043238[/snapback] For min del synes jeg jenter passer best med langt hår, helst nedenfor skuldrene. Synes det ser generelt veldig pent ut. Krøllete eller rett og hårfarge kommer an på jenta, og særlig ansiktet. Det spiller jo også mot øyefargen om en hårfarge passer. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Utrolig hvor opptatt gutter skulle være av håret da! hehe. Jeg har vært borti svært få gutter som er opptatt av håret sitt, og man blir med en gang litt "femi" hvis man bruker lang tid med det mener de. Jeg syns det er positivt jeg at gutter bruker litt tid på utseendet, og mange blir veldig stili med en fin sveis! Jeg selv liker noe halvlagt hår på gutter. Mennene i ringenes herre kledde det godt. haha. Ellers kommer det veldig an på hvordan ansiktet er. Noen kler barbert hår bedre enn andre feks. Selv har jeg langt blondt hår. Har netopp klipt meg endel så nå går håret til bh kanten bak. Før gikk det til litt over korsryggen. Jenter med hår til over ræva er ikke fint. Det blir i meste laget. Og jenter med helt kort hår (guttekort) er veldig flott hvis de passer det! (er sjeldent jeg ser det) Jeg bryr meg ikke om hva som er IN, men hva som kler meg. Endret 10. juli 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har 0,5 cm hår på hele hodet. Det er fint det! Vel, praktisk itrallefall. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har 0,5 cm hår på hele hodet. Det er fint det!Vel, praktisk itrallefall. 9048232[/snapback] Militær emo sveis? :!: Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har 0,5 cm hår på hele hodet. Det er fint det!Vel, praktisk itrallefall. 9048232[/snapback] Militær emo sveis? :!: 9051012[/snapback] Millimeterkort hår er vel en av de hårstilene som er minst emo, så egentlig ikke. Ellers er jeg enig med Myrsnipa om at det viktigste ved valg av sveis burde være hva som passer deg godt, ikke hva som er inn. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Utrolig hvor opptatt gutter skulle være av håret da! hehe. Jeg har vært borti svært få gutter som er opptatt av håret sitt, og man blir med en gang litt "femi" hvis man bruker lang tid med det mener de. Jeg syns det er positivt jeg at gutter bruker litt tid på utseendet, og mange blir veldig stili med en fin sveis! Jeg selv liker noe halvlagt hår på gutter. Mennene i ringenes herre kledde det godt. haha. Ellers kommer det veldig an på hvordan ansiktet er. Noen kler barbert hår bedre enn andre feks. Selv har jeg langt blondt hår. Har netopp klipt meg endel så nå går håret til bh kanten bak. Før gikk det til litt over korsryggen. Jenter med hår til over ræva er ikke fint. Det blir i meste laget. Og jenter med helt kort hår (guttekort) er veldig flott hvis de passer det! (er sjeldent jeg ser det) Jeg bryr meg ikke om hva som er IN, men hva som kler meg. 9046809[/snapback] Skal love deg de gutta bruker mye tid paa haaret sitt hjemme, de skal bare leke "mann" forran deg:p Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Denne er ganske kule... Endret 18. august 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hahahaha! Ja, de der var badass! :!: Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Disse er ganske kule... 9299899[/snapback] Den til venstre var OK. Den til høyre var forferdelig stygg! Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Typen som har frisyren til høyre ser jo heeelt slask ut, men selve frisyren er kul Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Nei, selve frisyren var også forferdelig stygg! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Den til høyre minte meg om sveisen til en gal gammel uteligger jeg så før i sommer... helt jævlig, seriøst. Han til venstre hadde litt vel langt hår til å ha rett opp etter min mening. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 karen til høyre så "litt" løst homo ut! :O Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jenter med pent og fyldig hår burde ha det langt og utslått, uff jeg er så forelska:( Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 karen til høyre så "litt" løst homo ut! :O 9304865[/snapback] jeg syns begge så homo ut Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hvordan bør jenter ha håret sitt da? Langt, kort, lyst, mørkt, stripet, slett, krøller? 9043238[/snapback] Tror ikke jeg har snakket med en gutt som liker kort hår, pannelugg eller krøller. Så lenge man holder seg unna slikt bør det gå greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg