LasH Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Haha, jeg tror da ikke at jeg er kul for jeg bruker Renati? Kansje ikke deres hår blir skadet da, noe som jeg tviler på. Brukte DAX før, men bruker Renati nå. Må helt ærlig innrømme at jeg synes Renati er 100 ganger bedre. Og DAX får håret til og se fettete ut. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det må jo være en grunn til at folk har begynt med Renati isteden for Dax da... En kompis jeg har fikk strenge beskjeder av frisøren sin om å slutte å bruke Dax... Så jeg velger å tro på fagfolkene! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Siden dere sier dette. Jeg bruker DAX. Vil ikke bruke det. Skal bestille fra balsam.no nå. MEN jeg må ha personlig kode på BankID, hva er det ? ja, jeg har en blå dings som jeg stikker kortet i Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Siden dere sier dette. Jeg bruker DAX. Vil ikke bruke det. Skal bestille fra balsam.no nå. MEN jeg må ha personlig kode på BankID, hva er det ? ja, jeg har en blå dings som jeg stikker kortet i 8556461[/snapback] Hmmm... Når jeg bruker VISA'n min, så må jeg skrive inn kortnummer, utløpsdato og sikkerhetskode. Sikkerhetskoden er de tre siste sifrene av de tallene som står ved underskriftsfeltet på kortet ditt. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Siden dere sier dette. Jeg bruker DAX. Vil ikke bruke det. Skal bestille fra balsam.no nå. MEN jeg må ha personlig kode på BankID, hva er det ? ja, jeg har en blå dings som jeg stikker kortet i 8556461[/snapback] Hmmm... Når jeg bruker VISA'n min, så må jeg skrive inn kortnummer, utløpsdato og sikkerhetskode. Sikkerhetskoden er de tre siste sifrene av de tallene som står ved underskriftsfeltet på kortet ditt. 8556479[/snapback] Til meg kommer det opp sparebank1 sin side at jeg må ha personlig passord osv. Legger ved bilde. Endret 7. mai 2007 av EspenFe Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Haha, jeg tror da ikke at jeg er kul for jeg bruker Renati? Kansje ikke deres hår blir skadet da, noe som jeg tviler på. Brukte DAX før, men bruker Renati nå. Må helt ærlig innrømme at jeg synes Renati er 100 ganger bedre. Og DAX får håret til og se fettete ut. 8556386[/snapback] Ja, ok. Vi lar den saken ligge vi.. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Haha, jeg tror da ikke at jeg er kul for jeg bruker Renati? Kansje ikke deres hår blir skadet da, noe som jeg tviler på. Brukte DAX før, men bruker Renati nå. Må helt ærlig innrømme at jeg synes Renati er 100 ganger bedre. Og DAX får håret til og se fettete ut. 8556386[/snapback] Ja, ok. Vi lar den saken ligge vi.. 8556624[/snapback] Grei skuring... Og dette er vel Hårstil diskusjon også? DAX vs Renati tar vi i "Den ultimate voks/gele tråden" . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 En dobbelpost til fra deg, EspenFe, så øker jeg advarselsnivået ditt. Prøv å unngå dobbelposter. Du har en redigeringsknapp: bruk den. Har forøvrig ryddet litt i slutten av tråden og delt ut en advarsel. Play nice. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Haha, jeg tror da ikke at jeg er kul for jeg bruker Renati? Kansje ikke deres hår blir skadet da, noe som jeg tviler på. Brukte DAX før, men bruker Renati nå. Må helt ærlig innrømme at jeg synes Renati er 100 ganger bedre. Og DAX får håret til og se fettete ut. 8556386[/snapback] Ja, ok. Vi lar den saken ligge vi.. 8556624[/snapback] Grei skuring... Og dette er vel Hårstil diskusjon også? DAX vs Renati tar vi i "Den ultimate voks/gele tråden" . 8556647[/snapback] Ja, vi tar det der vi. Men har den ikke i mine innlegg Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 En dobbelpost til fra deg, EspenFe, så øker jeg advarselsnivået ditt. Prøv å unngå dobbelposter. Du har en redigeringsknapp: bruk den. Har forøvrig ryddet litt i slutten av tråden og delt ut en advarsel. Play nice. 8556681[/snapback] Hvorfor funker det ikke å laste opp bildet ? Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 ... 8553647[/snapback] Tusen takk. Jeg tok alt for mye voks i håret i dag, og det regnet som et uvær. Hopper i dusjen etterpå, så da skal jeg kjøre et nytt forsøk med tipset ditt. Litt rart at jeg aldri har brukt noe særlig hårprodukter før, jeg synes alles hår ser så naturlig og pent ut, men den gang ei. Jeg har gått glipp av noe, så jeg sier tvi tvi. Gjorde foresten et forsøk i går også, da ble jeg kjempefornøyd. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 EspenFe: Den første koden er den du får ved å sette kotet i den blå greia, altså sikkerhetskoden. Den personlige koden skal du ha kontroll på fordi det er en kode du skal ha laget, eller ha fått fra banken. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 @EspenFe: Du har vel ikke mulighet til å betale med visa på nettet hvis du bare er 13 år?? Spør foreldra dine om hjelp i så fall. Evt. kjøper du det i butikken. @Daehli: Bare prøv deg fram så blir du bedre etterhvert Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Skjønner ikke hvorfor folk bruker Dax voksene jeg, det går ikke ut! Det stinker dritt senere også!Betal heller 50 kr mer å kjøp dere noe ordentlig Voks! Ødelegger ikke håret. 8551212[/snapback] Dokumenter dette med kilder. Ikke kom med slike usaklige utsagn. Hva er ordentlig voks? HVorfor ødelegger litt rimligere voks mer enn dyr? Blir så oppgitt av slike folk. 8552260[/snapback] Spør folk hva som har skjedd med håret deres etter de har brukt DAX en stund. Kjenner mange som har ødelagt håret sitt ved bruk av DAX. Ikke kom med den " Få se kilder, ellers er det ikke sant!" 8555845[/snapback] Håret mitt funker som bare F.... Bruker Gel-wax hver dag og det har ikke kommet noe vondt ut av det! Eneste er vel at jeg har spart non hundre 8556118[/snapback] Samme her, ingen problemer med håret. Har masse forskjellige hårprodukter, både dyre og billige. Billige er mest økonomisk og fungerer like bra, og ødelegger ikke slik kvalitethår som vi har La dem andre tro dem er kule som bruker BARE de dyre, og ser ''ned'' på dem som bruker de billige. Og unnskylder at håret blir ødelagt etc. 8556340[/snapback] Haha er det mulig å være så arrogant. Jeg bruker ikke renati selv en gang, men for guds skyld kjøp noe voks på lidl for 20 kr og så kan du få en boks av den jeg bruker så kan du godt se hvilken som funker best. Som sagt, finnes gode vokser for mindre penger, men du får som regel det du betaler for... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Dette blir litt OT, men jeg vil bare sette noen meninger her. Renati = 149,- ID Hair = 89,- Om jeg hadde tatt å byttet innhold ville dere aldri kjent forskjell, kanksje lukten, men begge duger! Det er som med merkeklær, det er ikke de dyreste som er de beste, men de som koster litt mindre, men som har satset på å være slitesterke. Til dere som absolutt skal kjøpre Renati, tenk dere om! Er det for at klassekameratene skal vite at dere bruker penger på håret, eller er det for å se fin ut? De ser ikke forskjell på ID og Renati, tro meg! Jeg og en kompis gjorde et forsøk, men ingen som klarte å skille de! Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 @EspenFe: Du har vel ikke mulighet til å betale med visa på nettet hvis du bare er 13 år?? Spør foreldra dine om hjelp i så fall. Evt. kjøper du det i butikken. 8558028[/snapback] Jeg har gitt mamma penger så jeg kan låne visa kortet hennes Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Du kunne bare gjort det med engang da, tror ikke du kan bestille med ungdomskortet ditt likevel Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvor får du kjøpt ID hair? 8558519[/snapback] lurer på det samme. Lyst og prøve ut. Har Fudge boks, shaper, kjøpt hos frisør til 200,- det var første og siste gang jeg kjøpte noe så dyrt tror jeg. Den er jo god, men lite for pengene. Kanskje ID eller Renati gir mer for pengene. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvis dere syns Renati er lite for pengene begynner jeg å lure på hvor mye voks dere bruker. Jeg har hver Renatiboks i 3-4-5 måneder, og jeg bruker relativt mye. 175 kr (hos friøsren min, gidder ikke å bestille fra internett) er ikke mye hver tredje, fjerde eller femte måned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg