Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner ikke hvorfor folk bruker Dax voksene jeg, det går ikke ut! Det stinker dritt senere også!

Betal heller 50 kr mer å kjøp dere noe ordentlig Voks! Ødelegger ikke håret.

8551212[/snapback]

Dokumenter dette med kilder. Ikke kom med slike usaklige utsagn. Hva er ordentlig voks? HVorfor ødelegger litt rimligere voks mer enn dyr?

 

:no: Blir så oppgitt av slike folk.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bruker Dax voksene jeg, det går ikke ut! Det stinker dritt senere også!

Betal heller 50 kr mer å kjøp dere noe ordentlig Voks! Ødelegger ikke håret.

8551212[/snapback]

Dokumenter dette med kilder. Ikke kom med slike usaklige utsagn. Hva er ordentlig voks? HVorfor ødelegger litt rimligere voks mer enn dyr?

 

:no: Blir så oppgitt av slike folk.

8552260[/snapback]

 

Jeg står fast med at Hårvoksen jeg kjøpte hos Frisøren sitter bedre og er ti ganger bedre for håret mitt enn Dax'en til Kameraten min som flasser som et helvete..

For å ikke nevne at den er lett å skylles ut.

 

Blir så oppgitt av slike folk :no:

Lenke til kommentar
Godt å høre. Det er nok teknikken min det må jobbes med. Frisøren min får det til å se perfekt ut hver gang.

 

Jeg får aldri voksen til å fordele seg skikkelig. Bruker ca. 5 sekunder på å gnikke og kna på voksen får jeg setter i gang, og mistenker det er alt for lite. Bruker vanligvis renati eller ID, den med svart lokk.

 

Hvor mye voks burde jeg bruke for halvlangt hår¿ Jeg bruker vanligvis ikke så veldig mye. [en liten klinkekule eller noe i den duren]

 

Edit. Helt tørt hår eller hånkletørt¿

 

Jeg får det ikke inn i heletatt når håret mitt er tørt.  :ph34r:

8547452[/snapback]

Vel, når det kommer til fordeling i håret er det vel bare å kna ut voksen i henda så det blir passe mye på håndflatene, tror ikke dette er ekstremt viktig. Selv hadde jeg omtrent like langt hår som deg før og brukte vel ca 2 erters mengde (renati svart lokk). Viktig å ikke bruke for mye da for da kan håret bli ganske så fett og tungt, kommer dog litt an på om du skal ha det noe "opp" eller om det ligger nedover.

 

Har du veldig tykt hår? Foretrekker å ha inn voksen i tørt hår for da er det lettere og forme det som jeg vil ha det og det blir bedre hold(mulig du har noe tykkere hår enn meg, men innbiller meg at mitt er nokså tykt og ganske "stritt"). Bare smør den over hele hodet og begynn å forme med en gang. Evt. rufs litt lett med voks på fingertuppene. Føn på forhånd for ekstra volum, stå med hodet opp ned mens du føner for maks. volum. Nyvaska hår er lettere å forme.

 

edit: du må nesten bare prøve deg litt fram for å lære det. Synes aldri jeg får til noe bra sveis når jeg bruker mer enn 1 min på å fikse... Frisøren kan sikkert mer om dette enn meg men håper det hjalp med noen tips :)

Endret av EB_Veyron
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bruker Dax voksene jeg, det går ikke ut! Det stinker dritt senere også!

Betal heller 50 kr mer å kjøp dere noe ordentlig Voks! Ødelegger ikke håret.

8551212[/snapback]

Dokumenter dette med kilder. Ikke kom med slike usaklige utsagn. Hva er ordentlig voks? HVorfor ødelegger litt rimligere voks mer enn dyr?

 

:no: Blir så oppgitt av slike folk.

8552260[/snapback]

Spør folk hva som har skjedd med håret deres etter de har brukt DAX en stund. Kjenner mange som har ødelagt håret sitt ved bruk av DAX. Ikke kom med den " Få se kilder, ellers er det ikke sant!"

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bruker Dax voksene jeg, det går ikke ut! Det stinker dritt senere også!

Betal heller 50 kr mer å kjøp dere noe ordentlig Voks! Ødelegger ikke håret.

8551212[/snapback]

Dokumenter dette med kilder. Ikke kom med slike usaklige utsagn. Hva er ordentlig voks? HVorfor ødelegger litt rimligere voks mer enn dyr?

 

:no: Blir så oppgitt av slike folk.

8552260[/snapback]

Spør folk hva som har skjedd med håret deres etter de har brukt DAX en stund. Kjenner mange som har ødelagt håret sitt ved bruk av DAX. Ikke kom med den " Få se kilder, ellers er det ikke sant!"

8555845[/snapback]

 

Håret mitt funker som bare F.... Bruker Gel-wax hver dag og det har ikke kommet noe vondt ut av det! Eneste er vel at jeg har spart non hundre :w00t:

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bruker Dax voksene jeg, det går ikke ut! Det stinker dritt senere også!

Betal heller 50 kr mer å kjøp dere noe ordentlig Voks! Ødelegger ikke håret.

8551212[/snapback]

Dokumenter dette med kilder. Ikke kom med slike usaklige utsagn. Hva er ordentlig voks? HVorfor ødelegger litt rimligere voks mer enn dyr?

 

:no: Blir så oppgitt av slike folk.

8552260[/snapback]

Spør folk hva som har skjedd med håret deres etter de har brukt DAX en stund. Kjenner mange som har ødelagt håret sitt ved bruk av DAX. Ikke kom med den " Få se kilder, ellers er det ikke sant!"

8555845[/snapback]

 

Håret mitt funker som bare F.... Bruker Gel-wax hver dag og det har ikke kommet noe vondt ut av det! Eneste er vel at jeg har spart non hundre :w00t:

8556118[/snapback]

Når jeg skal betale gjennom balsam så Ber de om BankID. Jeg har en sånn blå brikke som jeg tar kortet inni. Får en kode. Er denne sikkerhetskoden ?

 

Så står det personlig passord, hva er det ?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor folk bruker Dax voksene jeg, det går ikke ut! Det stinker dritt senere også!

Betal heller 50 kr mer å kjøp dere noe ordentlig Voks! Ødelegger ikke håret.

8551212[/snapback]

Dokumenter dette med kilder. Ikke kom med slike usaklige utsagn. Hva er ordentlig voks? HVorfor ødelegger litt rimligere voks mer enn dyr?

 

:no: Blir så oppgitt av slike folk.

8552260[/snapback]

Spør folk hva som har skjedd med håret deres etter de har brukt DAX en stund. Kjenner mange som har ødelagt håret sitt ved bruk av DAX. Ikke kom med den " Få se kilder, ellers er det ikke sant!"

8555845[/snapback]

 

Håret mitt funker som bare F.... Bruker Gel-wax hver dag og det har ikke kommet noe vondt ut av det! Eneste er vel at jeg har spart non hundre :w00t:

8556118[/snapback]

Samme her, ingen problemer med håret. Har masse forskjellige hårprodukter, både dyre og billige. Billige er mest økonomisk og fungerer like bra, og ødelegger ikke slik kvalitethår som vi har :p

 

La dem andre tro dem er kule som bruker BARE de dyre, og ser ''ned'' på dem som bruker de billige. Og unnskylder at håret blir ødelagt etc.

:nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...