Gå til innhold

Hvilken hårstil er inn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva jenter har av hårstil er varierende, men jeg har noen stiler jeg faller for hos ei jente ja.

 

Men det eneste jeg kan si at jeg IKKE liker er hvor jenter barberer deler av hode, har pannelugg eller farget det annet en brunfargenyanser.

 

Helst ikke kort, minst til skuldrene, og noen jenter passer silkemykt hår, meget langt og helt rett.

 

 

nei, det kommer ofte ann på jenta...

Lenke til kommentar
Hvordan bør jenter ha håret sitt da? :p

Langt, kort, lyst, mørkt, stripet, slett, krøller?

9043238[/snapback]

 

For min del synes jeg jenter passer best med langt hår, helst nedenfor skuldrene. Synes det ser generelt veldig pent ut. Krøllete eller rett og hårfarge kommer an på jenta, og særlig ansiktet. Det spiller jo også mot øyefargen om en hårfarge passer.

Lenke til kommentar

Utrolig hvor opptatt gutter skulle være av håret da! :p hehe.

Jeg har vært borti svært få gutter som er opptatt av håret sitt, og man blir med en gang litt "femi" hvis man bruker lang tid med det mener de. Jeg syns det er positivt jeg at gutter bruker litt tid på utseendet, og mange blir veldig stili med en fin sveis! ;)

 

Jeg selv liker noe halvlagt hår på gutter. Mennene i ringenes herre kledde det godt. haha. Ellers kommer det veldig an på hvordan ansiktet er. Noen kler barbert hår bedre enn andre feks.

 

Selv har jeg langt blondt hår. Har netopp klipt meg endel så nå går håret til bh kanten bak. Før gikk det til litt over korsryggen.

 

Jenter med hår til over ræva er ikke fint. Det blir i meste laget.

Og jenter med helt kort hår (guttekort) er veldig flott hvis de passer det! (er sjeldent jeg ser det)

 

Jeg bryr meg ikke om hva som er IN, men hva som kler meg.

Endret av Myrsnipa
Lenke til kommentar
Jeg har 0,5 cm hår på hele hodet. Det er fint det!

Vel, praktisk itrallefall.  :roll:

9048232[/snapback]

 

Militær emo sveis? :whistle: :!:

9051012[/snapback]

Millimeterkort hår er vel en av de hårstilene som er minst emo, så egentlig ikke.

 

Ellers er jeg enig med Myrsnipa om at det viktigste ved valg av sveis burde være hva som passer deg godt, ikke hva som er inn.

Lenke til kommentar
Utrolig hvor opptatt gutter skulle være av håret da!  :p  hehe.

Jeg har vært borti svært få gutter som er opptatt av håret sitt, og man blir med en gang litt "femi" hvis man bruker lang tid med det mener de. Jeg syns det er positivt jeg at gutter bruker litt tid på utseendet, og mange blir veldig stili med en fin sveis!  ;)

 

Jeg selv liker noe halvlagt hår på gutter. Mennene i ringenes herre kledde det godt. haha. Ellers kommer det veldig an på hvordan ansiktet er. Noen kler barbert hår bedre enn andre feks.

 

Selv har jeg langt blondt hår. Har netopp klipt meg endel så nå går håret til bh kanten bak. Før gikk det til litt over korsryggen.

 

Jenter med hår til over ræva er ikke fint. Det blir i meste laget.

Og jenter med helt kort hår (guttekort) er veldig flott hvis de passer det! (er sjeldent jeg ser det)

 

Jeg bryr meg ikke om hva som er IN, men hva som kler meg.

9046809[/snapback]

 

 

Skal love deg de gutta bruker mye tid paa haaret sitt hjemme, de skal bare leke "mann" forran deg:p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...