Gå til innhold

Hvilket merket har god kvalitet?

Anbefalte innlegg

Som spørsmålet sier.

Jeg syns Lacoste har en god kvalitet på piqueer, men ikke sko.

Noen merker har den tendens til å være dyre, men ikke av god kvalitet.

Det jeg er ute etter er merker som har god kvalitet.

Begrunn gjerne hvorfor!

Endret av Savage-Garden
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen er god iht. delforumet den befinner seg i. Det er naturlig at vi snakker om mote- og velværemerker. Dette emnet er informativt for de som bruker mye penger på klær og kanskje kan unngå et bomkjøp på et plagg til flere tusen på grunnlag av tilbakemelding i denne tråden.

Nå som det er sagt, så skal ikke dette være et fristed for småprat men et sted for saklige diskusjoner rundt kvalitet på merker, som Savage-Garden i utgangspunktet ønsker.

PM eller rapporter tråd hvis noen er uenig og ikke diskuter dette innlegget

Lenke til kommentar
Som spørsmålet sier.

Jeg syns Lacoste har en god kvalitet på piqueer, men ikke sko.

8415792[/snapback]

Jeg har et par hvite Lacoste sko. Gode som nye, da jeg tar pent vare på dem og vasker dem hver uke. Ingenting å klage på der.

8446859[/snapback]

Second that.

Lenke til kommentar
Selected - Et merke som Jack & Jones har(?). Betalte vell rundt en høvding for buksa og den begynner å gå i stykker. Er ikke akkurat så slem med klærne mine.

Så vil ikke akkurat skryte av kvaliteten.

8448452[/snapback]

Burdte vel kanske gått en lite lys opp for deg med tanke på at de har det på JJ

Lenke til kommentar
Selected - Et merke som Jack & Jones har(?). Betalte vell rundt en høvding for buksa og den begynner å gå i stykker. Er ikke akkurat så slem med klærne mine.

Så vil ikke akkurat skryte av kvaliteten.

8448452[/snapback]

Burdte vel kanske gått en lite lys opp for deg med tanke på at de har det på JJ

8451501[/snapback]

Har aldri hatt noen problemer med andre klær derfra. Så det burde vell ikke det når erfaringen min med den fra før er bra.

Lenke til kommentar
Kjøpte ei rutete skjorte fra J&J, den Selected skjorta varte i 2 dager :S

8454570[/snapback]

Uhhh! Kjipern! Men da er det da bare å gå tilbake eller hva... uansett, jeg revurderer JJ kraftig nå. Hadde riktignok ei bra ytterjakke fra dem - Denimtechnic var merket.

Kan anbefale puma sko og g-star bukser.

Lenke til kommentar
Jeg kjøper nesten bare klær fra JJ og har ikke hatt noen problemer med noen av de plagene jeg har kjøpt. Handlet der i mange år nå.

8455084[/snapback]

Kjøpte en genser der for litt siden som var av merket "selected" og den revnet under armen samt gikk i oppløsning i halslinningen etter at jeg hadde brukt den fire ganger eller noe. Lenge siden forrige JJ-tur, lenge til neste. :thumbdown:

Når det er sagt, er jeg ikke spesielt imponert over Poco Loco-gensere heller. En jakkegenser jeg kjøpte der ble helt deformert rundt glidelåsen etter få vask, og en annen genser derfra har også blitt ganske formløs. (Men den holdt tross alt en stund).

Er veldig fornøyd med kvaliteten på klær fra Diesel. Polo har jeg heller ikke noe utsette på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...