Dorian Gray Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Herregud, blir provosert! Forventer dere virkelig at ei jente skal gå rundt og se perfekt ut hele tiden? La nå jenta få ha barten sin, hun hater den sikkert selv, og det blir ikke noe bedre av at hun blir gjort narr av av noen overfladiske gutter. Bastards. 8417710[/snapback] Nei vi forventer ikke at hu skal gå rundt å se perfekt ut men det tar ikke mye energi å fjerne den dunbarten... 8417723[/snapback] Det er opp til henne. 8417734[/snapback] Og det er opp til oss å bestemme om vi synes hun er pen eller ikke, men hun øker sjansene sine betydelig ved å fjerne den. Ingen forlanger noe som helst, jeg forlanger ikke en gang at folk dusjer, men det går selvfølgelig ut over inntrykket. En pen, velfrisert, ren jente kommer mye lenger enn en skitten, hårete en. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hår på hodet er heller ikke dumt. Men bart du kan se på noen meters avstand er ikke noe særlig. Men det er vel egentlig opp til jenta om hun vil fjerne den eller ikke. Snodig hva folk henger seg opp i. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Herregud, blir provosert! Forventer dere virkelig at ei jente skal gå rundt og se perfekt ut hele tiden? La nå jenta få ha barten sin, hun hater den sikkert selv, og det blir ikke noe bedre av at hun blir gjort narr av av noen overfladiske gutter. Bastards. 8417710[/snapback] Her er det snakk om å gjøre henne oppmerksom på det, og hun vet helt sikkert ikke om det, da hadde hun fjerna den! Latterliggjørelse er det som skjer om hun ikke fjerner det Lenke til kommentar
Kasadu Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Greit nok. Tror jeg hopper av diskusjonen her. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Her er det snakk om å gjøre henne oppmerksom på det, og hun vet helt sikkert ikke om det, da hadde hun fjerna den! 8417797[/snapback] Som allerede nevnt, så er det fullt mulig at hun tror at barten helt plutselig vil vokse seg monsterstor hvis hun først barberer én gang. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 last.fm profilen hennes, tror han prøver å starte å småflørte Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Et par off topic poster er slettet. Geir Lenke til kommentar
UbuntuNewb Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg syntes hun med barten hørtes ut som en bitch og fortjener å drite seg ut, eller så er trådstarter litt sjalu fordi jenta er så si "strøken" eller..så hun må pirke på "småting" Men jeg synes det er mer turnoff vist jeg vet at jenta shaver/vokser(same shit) barten sin, enn vist hun har en liten dunbart...det er ikke hennes feil, jeg tror fint jeg skulle holdt ut med ei dame med dunbart...er ikke d som teller mest spør dere meg :S Endret 18. april 2007 av UbuntuNewb Lenke til kommentar
valentino Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er skikkelig nedtur å være tenåring å se ei skikkelig bra dame for deretter å innse at hun har bedre bart en deg selv. Det er litt turnoff og burde ikke forekomme. Damer skal generelt sett ha mindre hår enn menn. Hårete damer er usexy. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Skriv en lapp for faen. " Ta barten, you scallywag. " Og legg den på pulten hennes i et friminutt. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jepp... Finn en anonym måte å gjøre det på. Skriv det på tavla f.eks. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Jepp... Finn en anonym måte å gjøre det på. Skriv det på tavla f.eks. 8418913[/snapback] Haha, hadde gjort seg! Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Her er det snakk om å gjøre henne oppmerksom på det, og hun vet helt sikkert ikke om det, da hadde hun fjerna den! Latterliggjørelse er det som skjer om hun ikke fjerner det 8417797[/snapback] Jeg skal love deg at hun vet om den! Jenter har full kontroll på hva som er av hår osv på kroppen sin. Spes i ansiktet.. Har du aldri sett en jente med fjeset opp i et speil.. Så klart vet hun om den! er ikke noe å lure på en gang.. Og du Marius, virker som en liten drittunge som vil lage faenskap. Syns det er utrolig umodent av deg.. Hvis du er sånn som jeg tror du er, så er du bare ute etter å lage kvalme, fordi hun er "bedre" enn deg.. La jenta være for pokker.. Finn deg noe annet å gjøre! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Chill da! Jeg er ikke ute etter å ta henne, hvorfor tror alle sammen det? Skjønner dere ikke ren ironi? Her spør jeg om råd for å fortelle det til henne på den beste måten. Jeg hadde jo ville vite det om noen andre hadde ment noe negativt om meg. Sorry for at jeg ønsker å si det på den beste måten som mulig, enn å la klassens bølle spre det. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Her spør jeg om råd for å fortelle det til henne på den beste måten. Jeg hadde jo ville vite det om noen andre hadde ment noe negativt om meg. 8420620[/snapback] Den beste måten å si det på er å ikke si det, men gjør en god venninne av henne oppmerksom på det. Og si det på en ordentlig måte sånn at hun ikke bare blir sur på deg.. På den måten kommer du ut av det på en god måte, og får håpentligvis blir ingen såret Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Well, ironi funker ikke på internett. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Well, ironi funker ikke på internett. 8420724[/snapback] Ikke si at du ikke tok ironien i denne: Latterliggjørelse er det som skjer om hun ikke fjerner det 8417797[/snapback] Hva om vi runder av her? Er lei av å høre at jeg er drittsekken og at jeg kun gjør dette for å drite henne ut! Noen eier bare ikke humoristisk sans! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Jeg kommenterte dunbarten til en vennine, ansiktet hennes ble 10 ganger bedre.. Endret 19. april 2007 av Bundy Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg kommenterte dunbarten til en vennine, ansiktet hennes ble 10 ganger bedre.. 8421141[/snapback] Bare på grunn av kommentaren, eller tok hun den faktisk? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg kommenterte dunbarten til en vennine, ansiktet hennes ble 10 ganger bedre.. 8421141[/snapback] Jeg vet ikke om jeg tørr. Etter det Iril har sagt så tror jeg ikke at jeg noen gang tørr å si noe om utseende til en jente, jeg skal vel kun si noe når det er perfekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå