Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hva syns dere om dunbart?

Anbefalte innlegg

Herregud, blir provosert! Forventer dere virkelig at ei jente skal gå rundt og se perfekt ut hele tiden? La nå jenta få ha barten sin, hun hater den sikkert selv, og det blir ikke noe bedre av at hun blir gjort narr av av noen overfladiske gutter.

Bastards.

8417710[/snapback]

Nei vi forventer ikke at hu skal gå rundt å se perfekt ut men det tar ikke mye energi å fjerne den dunbarten...

8417723[/snapback]

Det er opp til henne.

8417734[/snapback]

Og det er opp til oss å bestemme om vi synes hun er pen eller ikke, men hun øker sjansene sine betydelig ved å fjerne den. Ingen forlanger noe som helst, jeg forlanger ikke en gang at folk dusjer, men det går selvfølgelig ut over inntrykket. En pen, velfrisert, ren jente kommer mye lenger enn en skitten, hårete en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herregud, blir provosert! Forventer dere virkelig at ei jente skal gå rundt og se perfekt ut hele tiden? La nå jenta få ha barten sin, hun hater den sikkert selv, og det blir ikke noe bedre av at hun blir gjort narr av av noen overfladiske gutter.

Bastards.

8417710[/snapback]

Her er det snakk om å gjøre henne oppmerksom på det, og hun vet helt sikkert ikke om det, da hadde hun fjerna den!

Latterliggjørelse er det som skjer om hun ikke fjerner det :devil:

Lenke til kommentar
Her er det snakk om å gjøre henne oppmerksom på det, og hun vet helt sikkert ikke om det, da hadde hun fjerna den!

8417797[/snapback]

Som allerede nevnt, så er det fullt mulig at hun tror at barten helt plutselig vil vokse seg monsterstor hvis hun først barberer én gang.

Lenke til kommentar

Jeg syntes hun med barten hørtes ut som en bitch og fortjener å drite seg ut, eller så er trådstarter litt sjalu fordi jenta er så si "strøken" eller..så hun må pirke på "småting"

Men jeg synes det er mer turnoff vist jeg vet at jenta shaver/vokser(same shit) barten sin, enn vist hun har en liten dunbart...det er ikke hennes feil, jeg tror fint jeg skulle holdt ut med ei dame med dunbart...er ikke d som teller mest spør dere meg :S

Endret av UbuntuNewb
Lenke til kommentar

8417797[/snapback]

Jeg skal love deg at hun vet om den! Jenter har full kontroll på hva som er av hår osv på kroppen sin. Spes i ansiktet.. Har du aldri sett en jente med fjeset opp i et speil.. Så klart vet hun om den! er ikke noe å lure på en gang..

Og du Marius, virker som en liten drittunge som vil lage faenskap. Syns det er utrolig umodent av deg..

Hvis du er sånn som jeg tror du er, så er du bare ute etter å lage kvalme, fordi hun er "bedre" enn deg..

La jenta være for pokker.. Finn deg noe annet å gjøre!

Lenke til kommentar

Chill da!

Jeg er ikke ute etter å ta henne, hvorfor tror alle sammen det? Skjønner dere ikke ren ironi?

Her spør jeg om råd for å fortelle det til henne på den beste måten. Jeg hadde jo ville vite det om noen andre hadde ment noe negativt om meg.

Sorry for at jeg ønsker å si det på den beste måten som mulig, enn å la klassens bølle spre det.

Lenke til kommentar
Her spør jeg om råd for å fortelle det til henne på den beste måten. Jeg hadde jo ville vite det om noen andre hadde ment noe negativt om meg.

8420620[/snapback]

Den beste måten å si det på er å ikke si det, men gjør en god venninne av henne oppmerksom på det. Og si det på en ordentlig måte sånn at hun ikke bare blir sur på deg..

På den måten kommer du ut av det på en god måte, og får håpentligvis blir ingen såret :)

Lenke til kommentar
Well, ironi funker ikke på internett.

8420724[/snapback]

Ikke si at du ikke tok ironien i denne:

8417797[/snapback]

Hva om vi runder av her? Er lei av å høre at jeg er drittsekken og at jeg kun gjør dette for å drite henne ut!

Noen eier bare ikke humoristisk sans!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...