Bruker-93156 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) ... på jenter ... Jeg har ei smellvakker jente i klassen, (sitter ved siden av henne) og hun har dunbart. Selv syns jeg det blir litt creepy... Skal jeg fortelle det? Hun lager VELDIG mye oppstyr når jeg sier noe jeg kanskje ikke burde sagt, og snakker ofte utrolig høyt, bare for at alle skal høre hva jeg sa. Det ender meg at jeg blir litt flau, og ler som en foss. Jeg tror forresten at hele klassen har endret sitt syn på meg det siste året, da i negativ retning. Jeg begynner å bli lei skole, og orker ikke å streve etter snittkarakteren jeg fikk til jul (4,9) så nå tar jeg livet med ro å får litt for lite å gjøre på skolen. Når jeg får litt lite å gjøre blir jeg litt....rar.... noe jeg tror de fleste har merket. Altså, topic: Hva skal jeg gjøre? Endret 19. april 2007 av Marius olsen Lenke til kommentar
Solid Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Eh jo dunbart. Du sporet litt av der. Dra fram en høvel, ta barten og se om hun reagerer. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hun er sikkert klar over det. Grunnen til at hun ikke raker den bort er garantert fordi hun tror på myten om at det vil vokse dobbelt så mye ut igjen, så hvis du på en eller annen subtil måte klarer å opplyse henne om at det der er noe sludder, er problemet løst. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Når hun er på vei hjem fra skolen, overfaller du henne, binder henne fast til en påle, drar frem en barberkniv, og blir kvitt den dunbarten en gang for alle Endret 18. april 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Når hun er på vei hjem fra skolen, overfaller du henne, binder henne fast til en påle, drar frem en barberkniv, og blir kvitt den dunbarten en gang for alle 8415858[/snapback] Haha! Da hadde jeg tatt igjen for alle gangene hun har slått meg i magen de gangene jeg ikke har vært klar over det. Har så uttalige ganger mistet pusten av at hun har drylet til meg i magen. Så tar henne på rumpa for å ta igjen å da kommer hun med to tette og en badehette, med skikkelig bitch-slap på høyre side av ansiktet. Men ja, annbefaler dere barberkniv eller høvel til overfallet da? Kanskje voks gir en klarere beskjed? Lenke til kommentar
Putas Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vet ikke hva du ville frem til her. Har du lyst til å drite henne ut? Hvis det er tilfellet er det vel bare å si høyt i klassen "når har du tenkt å fjerne den barten din?" Hvis du skal gjøre det på en snillmåte fortell det når dere er alene. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Vet ikke hva du ville frem til her. Har du lyst til å drite henne ut?Hvis det er tilfellet er det vel bare å si høyt i klassen "når har du tenkt å fjerne den barten din?" Hvis du skal gjøre det på en snillmåte fortell det når dere er alene. 8415914[/snapback] Ja, planen er å drite henne ut med å si at hun har bart, ja der traff du spiker'n på hodet. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dunbart er total turnoff. Må være passe jævlig å være jente, ha dunbart og samtidig leve i troen om at den vil bli komme tilbake dobbelt så sterkt om hun fjerner den. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er jo helheten som teller. Jeg synes dunbart en gang i blant kan være sjarmerende, men er også enig i flertallet som ikke liker det. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Når hun er på vei hjem fra skolen, overfaller du henne, binder henne fast til en påle, drar frem en barberkniv, og blir kvitt den dunbarten en gang for alle 8415858[/snapback] Haha! Da hadde jeg tatt igjen for alle gangene hun har slått meg i magen de gangene jeg ikke har vært klar over det. Har så uttalige ganger mistet pusten av at hun har drylet til meg i magen. Så tar henne på rumpa for å ta igjen å da kommer hun med to tette og en badehette, med skikkelig bitch-slap på høyre side av ansiktet. Men ja, annbefaler dere barberkniv eller høvel til overfallet da? Kanskje voks gir en klarere beskjed? 8415912[/snapback] Kniv selvfølgelig Evt. blad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Når hun er på vei hjem fra skolen, overfaller du henne, binder henne fast til en påle, drar frem en barberkniv, og blir kvitt den dunbarten en gang for alle 8415858[/snapback] Den vokser ut igjen.. Be henne fjerne den med laser, eller shave seg regelmessig,. Dunbart er stygt. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 "Se! Jeg shavet meg i morgen før jeg dro på skolen, skal ikke prøve det du også da? Det er så mye finere når man er nybarbert" Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Når hun er på vei hjem fra skolen, overfaller du henne, binder henne fast til en påle, drar frem en barberkniv, og blir kvitt den dunbarten en gang for alle 8415858[/snapback] Den vokser ut igjen.. Be henne fjerne den med laser, eller shave seg regelmessig,. Dunbart er stygt. 8416018[/snapback] Å nei du Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ånei til hva? Dunbart er stygt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Dunbart på jenter er en neifaktor. Har jenter dunbart er venner så langt som de kommer, om ikke de shaver den hver dag og jeg ikke vet om den fra starten av. The cold hard fact. Endret 18. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå sier jo trådstarter at han "har ei smellvakker jente i klassen", så kanskje dunbarten ikke er det man fokuserer på når man ser henne? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nå sier jo trådstarter at han "har ei smellvakker jente i klassen", så kanskje dunbarten ikke er det man fokuserer på når man ser henne? 8416156[/snapback] Gjerne ikke, men man merker jo sånt. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ei chick i klassen som har dunbart. Hun er meget nice ellers, men barten ødelegger alt. Ba ei venninne av meg om å be henne ta den. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 00g? resultatet ble? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg synes dunbart kan være litt søtt, men ved første tegn til kraftigere bust er det Gilette-time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå