Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Hva syns dere om dunbart?

Anbefalte innlegg

... på jenter ...

Jeg har ei smellvakker jente i klassen, (sitter ved siden av henne) og hun har dunbart.

Selv syns jeg det blir litt creepy... Skal jeg fortelle det? Hun lager VELDIG mye oppstyr når jeg sier noe jeg kanskje ikke burde sagt, og snakker ofte utrolig høyt, bare for at alle skal høre hva jeg sa. Det ender meg at jeg blir litt flau, og ler som en foss.

Jeg tror forresten at hele klassen har endret sitt syn på meg det siste året, da i negativ retning.

Jeg begynner å bli lei skole, og orker ikke å streve etter snittkarakteren jeg fikk til jul (4,9) så nå tar jeg livet med ro å får litt for lite å gjøre på skolen. Når jeg får litt lite å gjøre blir jeg litt....rar.... noe jeg tror de fleste har merket.

Altså, topic: Hva skal jeg gjøre?

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun er sikkert klar over det. Grunnen til at hun ikke raker den bort er garantert fordi hun tror på myten om at det vil vokse dobbelt så mye ut igjen, så hvis du på en eller annen subtil måte klarer å opplyse henne om at det der er noe sludder, er problemet løst.

Lenke til kommentar
Når hun er på vei hjem fra skolen, overfaller du henne, binder henne fast til en påle, drar frem en barberkniv, og blir kvitt den dunbarten en gang for alle :)

8415858[/snapback]

Haha! Da hadde jeg tatt igjen for alle gangene hun har slått meg i magen de gangene jeg ikke har vært klar over det. Har så uttalige ganger mistet pusten av at hun har drylet til meg i magen. Så tar henne på rumpa for å ta igjen å da kommer hun med to tette og en badehette, med skikkelig bitch-slap på høyre side av ansiktet.

Men ja, annbefaler dere barberkniv eller høvel til overfallet da?

Kanskje voks gir en klarere beskjed?

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du ville frem til her. Har du lyst til å drite henne ut?

Hvis det er tilfellet er det vel bare å si høyt i klassen "når har du tenkt å fjerne den barten din?"

Hvis du skal gjøre det på en snillmåte fortell det når dere er alene.

Lenke til kommentar
Vet ikke hva du ville frem til her. Har du lyst til å drite henne ut?

Hvis det er tilfellet er det vel bare å si høyt i klassen "når har du tenkt å fjerne den barten din?"

Hvis du skal gjøre det på en snillmåte fortell det når dere er alene.

8415914[/snapback]

Ja, planen er å drite henne ut med å si at hun har bart, ja der traff du spiker'n på hodet.

Lenke til kommentar
Når hun er på vei hjem fra skolen, overfaller du henne, binder henne fast til en påle, drar frem en barberkniv, og blir kvitt den dunbarten en gang for alle :)

8415858[/snapback]

Haha! Da hadde jeg tatt igjen for alle gangene hun har slått meg i magen de gangene jeg ikke har vært klar over det. Har så uttalige ganger mistet pusten av at hun har drylet til meg i magen. Så tar henne på rumpa for å ta igjen å da kommer hun med to tette og en badehette, med skikkelig bitch-slap på høyre side av ansiktet.

Men ja, annbefaler dere barberkniv eller høvel til overfallet da?

Kanskje voks gir en klarere beskjed?

8415912[/snapback]

Kniv selvfølgelig :D Evt. blad :hmm:

Lenke til kommentar

8415858[/snapback]

Den vokser ut igjen..

Be henne fjerne den med laser, eller shave seg regelmessig,. Dunbart er stygt.

8416018[/snapback]

Å nei du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...