Blib Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Har en kamerat som har Telenor ADSL (704) og han har fått problemer med å gå innpå forskjellige nettsider, blant annet http://www.diabloii.net. Er det noen andre som har dette? (Sitter på NGT selv og det går flott) Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Funker fint her (ja, har Telenor). Kanskje han skal prøve en annen browser eller sjekke driftsmeldingene på http://www.online.no. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Hvor der kan en sjekke driftsmeldinger da? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Driftsmeldinger Hvis det ikke står noe her som berører han så kan han alltids spørre på Kundeservice Direkte. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 den virker fint her. så han må nok kjøpe ny maskin.. :wink: Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 så han må nok kjøpe ny maskin.. :wink: Lenke til kommentar
bertie Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg opplevde faktisk samme symptom som man hadde for en måned eller 2 siden i går. Varte bare 5 minutter, men kom hverken inn på CNN, skynews eller www.online.no. Var akkurat som når veldig mange hadde problemer med å nå utenlandske nettsteder for en stund siden. Alt i Norge funket. 5-10 min senere var alt i orden, og har ikke merket noe mer. Kan være noe av det samme... bertie Lenke til kommentar
Cali3D Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg opplevde faktisk samme symptom som man hadde for en måned eller 2 siden i går. Varte bare 5 minutter, men kom hverken inn på CNN, skynews eller www.online.no. Var akkurat som når veldig mange hadde problemer med å nå utenlandske nettsteder for en stund siden. Alt i Norge funket. 5-10 min senere var alt i orden, og har ikke merket noe mer. Kan være noe av det samme... bertie Har også hatt slike problemer i det siste ved at sider i utlandet ikke vil virke for så å virke igjen seinere. Har faktisk dette problemet i skrivende stund,msn logger seg av og eg kan ikke komme meg inn på sider som 3dgpu.com,rage3d,yaxay.com osv.... En smule irriterende for å si det mildt Lenke til kommentar
bertie Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 har faktisk dette selv... online.no fungerer ikke, og mailen min får jeg ikke sjekket.... andre som har problemer med utenlandsforbindelsen? bertie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå