ptk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har akkurat lagt inn windows. Så skulle jeg legge inn hovedkort-driveren. Så ville ikke cd-rommet mitt kjøre cd`en, så jeg tenkte å reboote. Og når jeg skal starte opp igjen, står det jeg skal sette inn hard-disken og trykke enter. Og mens jeg skulle reboote satt jeg harddisken på plass inn i pcen igjen (hadde den ute,pga av IDE kabelen var litt stram). Så prøvde jeg å ta ut disken,slik som pcen starta opp. Men den finner fortsatt ikke disken. Hva er feil? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg har akkurat lagt inn windows. Så skulle jeg legge inn hovedkort-driveren. Så ville ikke cd-rommet mitt kjøre cd`en, så jeg tenkte å reboote. Og når jeg skal starte opp igjen, står det jeg skal sette inn hard-disken og trykke enter. Og mens jeg skulle reboote satt jeg harddisken på plass inn i pcen igjen (hadde den ute,pga av IDE kabelen var litt stram). Så prøvde jeg å ta ut disken,slik som pcen starta opp. Men den finner fortsatt ikke disken. Hva er feil? 8415661[/snapback] slå av pc'n dra ut alle ide kablene sett de på igjen (og på rett disk/dvd/cdrom) start den? Lenke til kommentar
ptk Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Har satt de ut og inn et par ganger, står fortsatt at jeg må sette inn disken.. Har også prøvd å bytte slave og master(og fiksa det i bios) funka ikke. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har satt de ut og inn et par ganger, står fortsatt at jeg må sette inn disken.. Har også prøvd å bytte slave og master(og fiksa det i bios) funka ikke. 8416000[/snapback] reeset cmos og bios. Lenke til kommentar
ptk Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 tusen takk det funka! Lenke til kommentar
1915 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 tusen takk det funka! 8418082[/snapback] det var bra. jeg var ikke helt sikker hva som kunn gjøres. men det var bra det funka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå