Gå til innhold

Finner ikke harddisken

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat lagt inn windows. Så skulle jeg legge inn hovedkort-driveren. Så ville ikke cd-rommet mitt kjøre cd`en, så jeg tenkte å reboote. Og når jeg skal starte opp igjen, står det jeg skal sette inn hard-disken og trykke enter. Og mens jeg skulle reboote satt jeg harddisken på plass inn i pcen igjen (hadde den ute,pga av IDE kabelen var litt stram). Så prøvde jeg å ta ut disken,slik som pcen starta opp. Men den finner fortsatt ikke disken. Hva er feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har akkurat lagt inn windows. Så skulle jeg legge inn hovedkort-driveren. Så ville ikke cd-rommet mitt kjøre cd`en, så jeg tenkte å reboote. Og når jeg skal starte opp igjen, står det jeg skal sette inn hard-disken og trykke enter. Og mens jeg skulle reboote satt jeg harddisken på plass inn i pcen igjen (hadde den ute,pga av IDE kabelen var litt stram). Så prøvde jeg å ta ut disken,slik som pcen starta opp. Men den finner fortsatt ikke disken. Hva er feil?

8415661[/snapback]

slå av pc'n dra ut alle ide kablene sett de på igjen (og på rett disk/dvd/cdrom) start den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...