MartinAB Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Det er en utrolig dum fyr på et spill jeg spiller som ikke har helt peiling på sine kunnskaper i norsk (tror jeg). Han sier jeg er en idiot osv. Problemet er... Burde jeg ha solgt keeperen min? Tenk deg at du skal selge en keeper til en annen person. Du skal altså spørre om det er lurt å selge. Hvilket av disse to alternativene ville du valgt? - Bør jeg selge keeperen min? eller - Burde jeg ha solgt keeperen min? (går det ann å si dette lissom, før du har solgt??) Jeg vil ikke ha noen kommentarer iforhold til hvor tåpelige denne diskusjonen er (for det er den, hehe) EDIT: Litt rotete, men håper dere forstår. Endret 18. april 2007 av MartinAB Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nope! Hvis du sier "Burde jeg ha solgt keeperen min", har du allerede bestemt deg for å ikke selge, men tviler allikevel. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) - Bør jeg selge keeperen min? brukes i en diskusjon/samtale - Burde jeg ha solgt keeperen min sies etter du har gjort det Endret 18. april 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Nope! Hvis du sier "Burde jeg ha solgt keeperen min", har du allerede bestemt deg for å ikke selge, men tviler allikevel. 8415351[/snapback] "Burde jeg ha solgt keeperen min." Da har du SOLGT keeperen, ikke sant? Det er ikke et spørsmål om du burde selge? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Altså, det kan sies enten om du _har_ solgt eller ikke. Det er snakk om fortid. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Bør = Spørsmål om hvilket valg som bør bli tatt i en fremtidig salgssituasjon. Burde = Spørsmål om det spesifike valget allerede tatt i en forbigått salgssituasjon i fortiden var det beste. Lenke til kommentar
MartinAB Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Bør = Spørsmål om hvilket valg som bør bli tatt i en fremtidig salgssituasjon.Burde = Spørsmål om det spesifike valget allerede tatt i en forbigått salgssituasjon i fortiden var det beste. 8415523[/snapback] Haha, jeg visste jeg hadde rett Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Dette er latterlig. Beklager klarte ikke å holde det igjen. Endret 18. april 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå