Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et av disse litt sensitive spørsmålene...

Anbefalte innlegg

Alternativene er ikke å si det eller å skjule det. Det er ikke snakk om å innrømme eller være villig til å svare. Det er bare et spørsmål om man skal risikere at ens egne fordommer ødelegger forholdet ved å spørre spørsmål som sjeldent resulterer i svar man liker eller tanker man vil tenke.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ville hvertfall ødelagt mitt forhold dersom jenta ikke ville sagt noe om saken. Fordommer sier du? Mine ville sagt at denne jenta har vært på flere enn "nødvendig", og som et resultat av dette kunne forholdet muligens bli ødelagt, pga lack of honesty og det faktum at du muligens dater bygdas/byens slut.

Lenke til kommentar

Hvis det dukker opp langt nok inn i forholdet til at man ikke mistenker at hun er bygdas slut, og uansett svar vil du kunne takle det og vite at hun fortsatt er den samme jenten selv om hun er mer erfaren enn man helst ville at hun skulle være, så er det jo greit. Det er bare i begynnelsen at det er så lite som skal til for at man skal bli skeptisk, og da er det fare for at skepsisen og ikke handlinger ødelegger forholdet.

Lenke til kommentar
LiamH: Hvis svaret på et slikt spørsmål fører til skepsis og paranoia, fordi han som hørte svaret ikke likte det, så er det ikke fortiden som ødelegger forholdet, men hvordag den andre takler det. Det er dette jeg ikke liker. Man må gjerne være ærlig, men hvis man har innstilt seg til å unngå folk som har gjort feil i livet, så kan man ende opp med å ekskludere mennesker man ikke burde basert på det man tror man vet om livsstilen.

8444269[/snapback]

Så hvis noen er utro mot deg, så er det ikke utroskapen som ødelegger forholdet, men din måte å takle den på?!? Skjønner ikke helt logikken din...

Det at noen har vært utro før eller flydd rundt og ligget med halve bygda, betyr ikke at jeg automatisk ekskluderer noen, men det gjør meg mer utrygg på personen og det har jeg god grunn til å bli! Jeg kommer nok da til å se henne litt mer ann og bli bedre kjent med henne før jeg involvere meg ytterligere! Jeg kommer nok også til å forvente svar på en del spørsmål som kan gi meg en følelse av at hennes valg frem til nå, ikke er bygd på holdninger som at "slikt bare skjer" eller at "sex er bare gøy og uten konsekvenser", men at hun har kommet litt lenger i livet enn som så og har en litt mer reflektert holdning til slike ting i det hun går inn i et forhold med meg!

Retten til å ha sex, overgår ikke det ansvaret sex medfører! Min partner skal være nok utviklet i hodet til å forstå dette!

Det er kun snakk om å se faresignaler og å ta forhåndsregler! Man lever og man lærer! I likhet med at mange puler rundt uten beskyttelse, men hverken gjør noen gravid eller får en sykdom, så er det mange som har gjort det samme og fått kjenne konsekvensene på kroppen! De som ikke har opplevd konsekvensene fortsetter sin livsstil, mens de som har fått svi, endrer adferd og tankegang (hvis de har noe mellom ørene). Samme prinsipp gjelder når det kommer til valg av partner!

Du synes tydeligvis at det å forhøre seg om verdiene og valgene til noen før man involverer seg med dem, er fordomsfullt og ekskluderende! Jeg synes at det å IKKE gjøre det, er som å kjøre med øynene lukket og at det er en utrolig naiv måte å leve på! Det kryr av umodne, kyniske og utro mennesker der ute, men det kryr også av flotte, trofaste og reflekterte mennesker! Jeg har heldigvis lært meg å skille disse to "rasene" fra hverandre, men ja, jeg må desverre spørre noen spørsmål for å klare det...

Lenke til kommentar
Så hvis noen er utro mot deg, så er det ikke utroskapen som ødelegger forholdet, men din måte å takle den på?!? Skjønner ikke helt logikken din...

8509812[/snapback]

Det var ikke helt logikken min, men på en måte kan svaret på spørsmålet ditt være ja. Det er ikke mangel på tilfeller verken irl eller på forumet hvor unødvendig sjalusi og paranoia har endt forhold selv når utroskap ikke har oppstått. Det kan være alt fra å leie, kysse vennskapelig eller overnatte hos en av det motsatte kjønnet som kjæresten kan reagere på. I tilfellet på forumet hvor en gutt ikke hadde vært utro, men jenten var sikker på at han hadde vært det, så var det ikke utroskap som ødela forholdet (med mindre man spør jenten), men unødvendig sjalusi i stedet for forståelse.

Det at noen har vært utro før eller flydd rundt og ligget med halve bygda, betyr ikke at jeg automatisk ekskluderer noen, men det gjør meg mer utrygg på personen og det har jeg god grunn til å bli!

8509812[/snapback]

Her er det vel to problemstillinger. Den første er hvorvidt det er noen sannhet bak ordtaket "en gang utro, alltid utro", eller om det en gang er mer sannsynlig at en som er utro en gang vil være det flere ganger. Det er klart at folk som er utro flere ganger naturligvis var utro en gang, og det er gjerne her folk tar erfaringene fra. De var sammen med en kjip fyr som var utro mot dem, for deretter å være det i alle forhold fremover, og derfor tenker man gjerne at det er sannhet bak det. Jeg synes ikke man skal bli skeptisk til mennesker for tabber de har gjort tidligere, det er viktig å kunne tilgi og si "jeg vet du tabbet deg ut, men jeg stoler på deg".

Når det gjelder "ligget med halve bygda", så er det også interessant. Trygg sex er trygg sex, enten med en eller 20 partnere, så man kan være like trygg uansett. Man skal ikke gå utifra at jenten som har hatt et aktivt sexliv automatisk er uansvarlig, hun kan for alt du vet gå på pillen, kreve kondombruk og ta regelmessige tester, mens jenten som puler en gang i blant uten beskyttelse tenker "det er kun billige jenter som får klamydia" (ikke en ukjent tankegang, fikk man kjønnssykdom på videregående var man automatisk stemplet billig/hore).

Jeg kommer nok da til å se henne litt mer ann og bli bedre kjent med henne før jeg involvere meg ytterligere! Jeg kommer nok også til å forvente svar på en del spørsmål som kan gi meg en følelse av at hennes valg frem til nå, ikke er bygd på holdninger som at "slikt bare skjer" eller at "sex er bare gøy og uten konsekvenser", men at hun har kommet litt lenger i livet enn som så og har en litt mer reflektert holdning til slike ting i det hun går inn i et forhold med meg!

8509812[/snapback]

Du får inngåelsen av et forhold til å virke mer som en ansettelse, hvor du som arbeidsgiver får referanser og en CV og bestemmer hvorvidt hun er kvalifisert, framfor noe basert på kjærlighet. Sex kan være gøy og ikke ha konsekvenser. Hvis man er smart og trygg, så kan man ha sex både 1 og 100 ganger uten å bli gravid eller infisert. Hvis refleksjon tilsvarer å begrense antall partnere for antallets skyld, så ser jeg ikke helt fordelen med å modne. Jeg foretrekker uansett en jente som vet mye om sex, både om utførelse og om konsekvensene, framfor en jente som har begrenset erfaring og kunnskap.

Retten til å ha sex, overgår ikke det ansvaret sex medfører! Min partner skal være nok utviklet i hodet til å forstå dette!

8509812[/snapback]

Jeg er enig med deg her, jeg ser dog ikke sammenheng mellom masse sex og å ikke forstå ansvaret.

Det er kun snakk om å se faresignaler og å ta forhåndsregler! Man lever og man lærer! I likhet med at mange puler rundt uten beskyttelse, men hverken gjør noen gravid eller får en sykdom, så er det mange som har gjort det samme og fått kjenne konsekvensene på kroppen! De som ikke har opplevd konsekvensene fortsetter sin livsstil, mens de som har fått svi, endrer adferd og tankegang (hvis de har noe mellom ørene). Samme prinsipp gjelder når det kommer til valg av partner!

Dette blir mye av det samme, antagelser om livsstil og lite ansvar basert på antall.

Du synes tydeligvis at det å forhøre seg om verdiene og valgene til noen før man involverer seg med dem, er fordomsfullt og ekskluderende!

8509812[/snapback]

Det er ingenting galt med å forhøre seg, det er reaksjonen som er fordumsfull. Vi kan begge spørre "hvor mange har du hatt før meg?", forskjellen er hvorvidt svaret er "oi, det var litt mange" og "basert på det antallet kan jeg fastslå at du tydeligvis ikke er utviklet nok i hodet/har gode nok verdier/er ikke ansvarlig nok/kjenner ikke konsekvensene av sex".

Jeg synes at det å IKKE gjøre det, er som å kjøre med øynene lukket og at det er en utrolig naiv måte å leve på! Det kryr av umodne, kyniske og utro mennesker der ute, men det kryr også av flotte, trofaste og reflekterte mennesker! Jeg har heldigvis lært meg å skille disse to "rasene" fra hverandre, men ja, jeg må desverre spørre noen spørsmål for å klare det...

8509812[/snapback]

Det ser ut som du skiller dem basert på feile kriterier, men det er det forsåvidt ingen andre enn deg selv som taper på.

Lenke til kommentar

Det blir mye av det samme som går igjen i våre innlegg, så dette blir mer et sammendrag. Du ser ikke at jeg vektlegger flere av de prosessene som foregår når to stykker skal finne sammen og det er ikke snakk om å be om hverken CV eller å gå igjennom et intervju om antall sexpartnere. Sannheten er uansett, at ved å bli kjent med noen, så vil denne personens verdier og tanker (i lag med mye annet) være helt avgjørende for om du ønsker å involvere deg videre med vedkommende og her diskuterer vi om hva som betyr noe og hva som er verdt å legge vekt på.

Du er virker totalt liberal og ser ingen problemer i noe av en annen persons valg i livet. Hva ser du egentlig etter i en partner? Hva bestemmer om du ønsker å involvere deg? Hva trekker du grensene på? Er hvem som helst velkommen til å bli din partner, bare de er seksuelt attraktiv?

Skill mellom paranoia og mistanke! Det er milevis av forskjell! Paranoia har liten/ingen rot i virkeligheten, mens mistanke er bygd på reele hendelser og motiver! En forståelse har en grense og det er kort vei fra å være forståelsesfull til å være naiv! Hvis dama de kommer hjem kl. 03 på en lørdagsnatt, så er det paranoia å være bestemt på at hun har vært utro! Kommer hun derimot hjem kl. 12 på søndagen og har ligget over hos en kompis eller hos en fremmed, så vekker det liv i et par mistenksome spørsmål hos en vanlig person! Er det tilfeldig eller noe mer "paranoia" å spørre hva din partner har gjort hele natta når du ikke var tilstede, enn å spørre hva en totalt fremmed person har gjort opp gjennom livet før du gir dem adgang til følelsene dine? Man ønsker å vite hvem man har med å gjøre!

Du sier jo selv at du ikke tror du ville kunnet tilgi utroskap!?! Da takler du jo utroskap på en veldig dårlig måte, i forhold til dine liberale innlegg... Det er jo, i følge deg selv, din jobb og plikt å takle det bedre enn som så! Ikke sant?

Videre... Det er ikke, som nevnt før, en regel at "En gang utro, alltid utro"! Det er derimot forskjell på holdningen: "Ja,ja... sånt skjer" og "Jeg dreit meg ut og jeg kommer ALDRI til å la noen gå igjennom noe slikt igjen"! Ser du forskjellen?

Når det kommer til antall partnere, så tror jeg at jeg må ha gjentatt dette flerfoldige ganger, men jeg prøver igjen: Antallet er i seg selv, ikke et problem, men tanken og vurderingen bak vektlegges! Jeg vil, med andre ord, vite om hun er så dum at hun blir med fremmede menn hjem! Har du ligget med 30 stk., så er sjangsen for det stor! Blir du med fremmede som du ikke vet noe om, så kan du fort rote deg borti mye rart og du vet INGENTING om hvem du deler seng og kroppsvæsker med eller motivene deres! Det er INGENTING som heter 100% sikker sex og i hverfall ikke i fylla! Kondomer sprekker av og til og P-piller beskytter ikke mot sykdommer! I tillegg så kommer voldtekt, involvering i utroskap hos ektepar, vold, trusler, mishandling etc. inn som faktorer der et "uskyldig og sikkert knull" kan gå galt! Det å ta vare på seg selv strekker seg lenger enn å ta på en kondom!

Det å bli kjent med noen, er ikke sammenlingbart med å be om CV! Det som er forskjellen min og din, er at jeg vektlegger andre ting enn du gjør! Du har sikkert dine spørsmål også, regner jeg med! Hvis du vil ha en erfaren elskerinne, så burde du i alle fall finne deg noen som har vært i et lengre forhold! Man lærer INGENTING av å pule rundt, i forhold til det kommunikasjon i et forhold vil kunne være med på å utvikle, så igjen, antallet betyr ikke alt, hverken den ene eller andre veien, men det vil nok påvirke min lyst til å spørre et spørsmål til!

Om du har ligget med 5 eller 25, bryr jeg meg ikke om, men jo større antall, jo større er sjangsen for at noen ligger med fremmede og derfor, i mine øyne, ikke tar vare på seg selv!

Du mener at at det blir et tap for meg å være kritisk til hva en person har gjort før og hvorfor... Jeg mener at den dagen du opplever utroskap fra noen og det viser seg at de har gjort det før eller at du finner ut at du er blitt vanvittig glad i noen som viser seg å være en dritunge som ikke vet opp/ned på seg selv og følgene av sine handlinger (slike "egenskaper" kommer som regel ikke frem før dere har vært sammen en stund), så ville du nok ønsket at du spurte et par spørsmål til i starten, slik at du kunne fått en forståelse av hvem du hadde med å gjøre og dermed kommet deg vekk i tide!

Mitt "tap" oppsto når jeg var yngre og når jeg tenkte slik du gjør, mens jeg nå kan høste vinningen av å være i et forhold med noen som jeg stoler på og som er klar på sin verdier og holdninger! Hvordan vet jeg det? Jo, for hennes valg gjennom livet og frem til nå, understreker og beviser det!

Endret av LiamH
Lenke til kommentar

Dette var en lang diskusjon. Har lest nesten hele. Jeg har noe å fortelle og trenger muligens litt veiledning.

Jeg har vært sammen med min kjæreste i 10 måneder. Vi har hatt det utrolig flott sammen, og sexlivet er det absolutt ingenting galt med!

Jeg er veldig tolerant og har aldri vært sur på han gjennom de 10 månedene (Bare i fylla).

Det har nok fått han til å tro at han kan gjøre hva han vil uten at jeg blir sinna.

Han har alltid fått lov til å småflørte med jenter, jeg har ingenting i mot det så lenge han klarer å si nei når grensen er nådd.

Men for en liten stund siden fikk jeg vite av en venninne at han hadde fyllerota med ei jente, og det var like før de hadde sex. Jeg ble såret som bare det. Han gråt og gråt.. og gråt fordi han var redd for å miste meg. Ja, han ble tilgitt.

Så jeg spurte om det hadde vært noen fler jenter han har rotet med, han sa nei.

Par uker etterpå får jeg vite av en annen venninne at han har hatt en slags trekant med bestekompisen og hand jente. De kjedet seg og det endte opp med at de var nakne og kjæresten min gjorde alt, untatt samleie. Og denne jenta sugde han, for å si det rett ut.

Han sier at det bare var på moro, og de fniste og lo hele tiden. Jeg driver og sender mail til denne jenta for å spørre hva som skjedde, for sikkerhetens skyld.

Vi hadde det vanskelig etter dette og han var veldig mye sammen med en annen jente da, og han har fortalt meg at han har noen følelser for henne.

Jeg har altså tilgitt han for alt dette her! Jeg tenkte mye på å gjøre det slutt, men fant ut at jeg kan ikke leve uten han. Jeg elsker han veldig høyt.

Problemet er at det er han som vil slå opp nå. Han har tenkt mye på dette. Og snakket med noen eldre venner av seg.

Han sier at han får litt vondt av å se på meg, fordi han elsker meg så høyt og har dårlig samvittighet.

Jeg sier at jeg har tilgitt han.

Han sier at en del av han vil være sammen med meg, mens en annen del vil avslutte forholdet.

Han sier at han har mistet noen følelser etter han ble sammen med meg og at han savner det at han kan dra på byen og bare gjøre akkurat det han vil..

HJELP!! Jeg trenger deres meninger... Bør jeg være sammen med han? Eller hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Nei! Han respekterer deg ikke. Det har han gjort tydelig. Jeg hadde aldri tillatt typen å flørte med andre jenter. Og langt i fra gjøre alt det typen din har gjort.

Så nei. Du fortjener MYE bedre!

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvor du selv føler at grensen går, Morkredd. Hvis du mener at han har såret deg og ikke bør gjøre det igjen, så må du forlange at han lover å ikke gjøre slikt en gang til. Dersom han ikke kan love det, er det jo bare en løsning - å gjøre det slutt.

Ellers synes jeg denne tråden er en eneste lang repitisjon på mange andre moralistiske tråder her. Man ender opp i diskusjoner om det er bra eller dårlig å ha ligget med mange og stemple folk med betegnelser som "løs" o.l. Hvorfor kan man ikke akseptere at folk er forskjellig fra en selv? Hold moralen personlig og ikke moraliśer overfor andre.

Min personlige seksualmoral er omtrent ikke-eksisterende, bare for å ha sagt det, LiamH. Jeg synes det er flott at ei jente har hatt mange seksualpartnere. Det betyr at hun har et sundt forhold til sex og antagelig liker det veldig godt. Jeg vil heller ha ei slik jente enn noen jeg ikke er like sikker på. Det hadde gått dårlig om hun ville ha lyset slukket under akten og synes at suging var æsj, for å si det sånn...

Og utrohet er et definisjonsspørsmål. Jeg har aldri krevet troskap fra noen. Tvert i mot sier jeg til jenter at de er frie sjeler som jeg ikke kunne falle meg inn å binde på noen som helst måte. Hvis de vil ha sex med en annen mann en gang eller fem, så værsågod. Jeg vil bare ikke ha alle detaljene ved frokostbordet. Og jeg blir ikke noe mindre glad i henne fordi hun vil "spise litt ute".

Men sånn er jeg - og jeg kunne ikke tenke meg å misjonere for at alle andre skal bli som meg. Moral er så forskjellig, vennligst ikke moralisér i øst og vest. La folk hygge seg som de vil, uten å få stempel på rumpa.

Til trådstarter: Føl deg fram før du spør om dette. Når det har gått en tid, vil du antagelig vite om den andre vil ta et slikt spørsmål ille opp eller ikke.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Ellers synes jeg denne tråden er en eneste lang repitisjon på mange andre moralistiske tråder her. Man ender opp i diskusjoner om det er bra eller dårlig å ha ligget med mange og stemple folk med betegnelser som "løs" o.l. Hvorfor kan man ikke akseptere at folk er forskjellig fra en selv? Hold moralen personlig og ikke moraliśer overfor andre.

Min personlige seksualmoral er omtrent ikke-eksisterende, bare for å ha sagt det, LiamH. Jeg synes det er flott at ei jente har hatt mange seksualpartnere. Det betyr at hun har et sundt forhold til sex og antagelig liker det veldig godt. Jeg vil heller ha ei slik jente enn noen jeg ikke er like sikker på. Det hadde gått dårlig om hun ville ha lyset slukket under akten og synes at suging var æsj, for å si det sånn...

Og utrohet er et definisjonsspørsmål.  Jeg har aldri krevet troskap fra noen. Tvert i mot sier jeg til jenter at de er frie sjeler som jeg ikke kunne falle meg inn å binde på noen som helst måte. Hvis de vil ha sex med en annen mann en gang eller fem, så værsågod. Jeg vil bare ikke ha alle detaljene ved frokostbordet. Og jeg blir ikke noe mindre glad i henne fordi hun vil "spise litt ute".

Men sånn er jeg - og jeg kunne ikke tenke meg å misjonere for at alle andre skal bli som meg. Moral er så forskjellig, vennligst ikke moralisér i øst og vest. La folk hygge seg som de vil, uten å få stempel på rumpa.

8544862[/snapback]

Siden du nevner meg, så skal du få svar! Hva din "moral" er, er din sak og angår ikke meg! Gjør hva faen du vil, men det du trenger å forstå, er at den dagen en kvinne er som deg og skal involvere seg med meg, så er denne "moralen" MITT problem også, i og med at det er MINE følelser som er involvert!

Det første som slår meg, er at du ligger på ytterpunktet av hva du finner deg i fra din partner, nemlig det meste og det har du satt standaren på selv, så da har du heller ingen krav å stille! Er du så "frisinnet" som du er og ikke bryr deg om at den munnen du kysser om morgenen nettopp har vært okkupert av en fremmed penis, så er det forbeholdt din verden. Den dagen dama di, ved et uhell, blir gravid med en av disse mennene eller kommer hjem med en sykdom, så er vel det like lite ditt problem som alt annet? Vær så snill, å ikke kom med den samme gamle "Hun bruker kondom-leksa"! Smitte overføres på andre måter også! Dette er ikke moral-preik, det er faktisk realiteten, men igjen... din sak! Gjør hva du vil, bare du kan ta konsekvensene av det også! Min erfaring er ikke helt overbevisende på akkurat det punktet, når det kommer til "den seksuelt frigjorte" -typen mennesker og etterspillet av deres livsstil, men det er ikke en regel, bare min erfaring. Folk er, som du sier, forskjellig...

Det vi har diskutert frem til nå, er monogame forhold, ikke et "kom og gå"-forhold som du tydeligvis liker. Det du sier er at utroskap er et definisjonsspørsmål. I et monogamt forhold er det IKKE det! Derav ordet MONOGAMT! Ikke forveksel monogami det med din livsstil!

Det andre som jeg ikke forstår, er sutringa om "moral-preik". Herregud, hva du gjør med ditt liv, er meg ravende likegyldig og totalt uten interesse for meg! Det jeg bryr meg om, er hva andre gjør i forhold til MITT liv! Jeg prater kun på vegne av meg selv, ingen andre! Det eneste som angår meg her og som jeg bryr meg om, er at kvinner med din tankegang og verdier, finner seg mennesker som er likedan og ikke involverer seg med folk som meg! Hva er problemet med det? Da kan dere pule fritt rundt uten å såre noen, ikke sant? Ser du forskjellen? Eksemplet til "Morkredd" burde jo understreke hva jeg mener! Når dine verdier og mine verdier blir mikset i lag i et forhold, så blir folk såret og det er sjelden den parten som ønsker monogami som går ut å ligger med andre! Så lenge man står inne for det liver man lever og er ærlig om det, så er din livstil helt i orden for meg.

Det tredje som jeg sitter å humrer litt over, er din totale mangel på innsikt når det kommer til hva en "erfaren person" er! Hvis du tror at mange seksualpartnere betyr erfaring, i motsetning til en person som har vært i lengre forhold, så er du, med all respekt, totalt på bærtur! Antall seksualpartnere sier INGENTING om hvor erfaren du er! Du kan godt pule på 100 stk, uten å fortsatt skjønne en dritt av hva du holder på med! Kunnskap og erfaring kommer gjennom god kommunikasjon, ikke fyllesex eller one-night stands! Hvis et "sundt forhold til sex" er å kunne pule med hvem som helst, så kan du jo forhøre deg litt rundt om den teorien stemmer... Hva du mener med "Jeg vil heller ha ei slik jente enn noen jeg ikke er like sikker på", er utenfor min fatte-emne. Klarer ikke helt å se hva du er usikker på. At hun kan pule?

Hvis noen vil ha lyset av under samleiet eller ikke ønsker å ha et allsidig sexliv, så betyr det, etter all sansynelighet, at hun ikke klarer å slippe seg fri i senga, ikke at hun ikke har ligget med mange nok! Jeg kan garantere deg at det å pule på ny partnere hele tiden, ikke kommer til å fremskynde den utviklingen noe særlig, da det å være forknytt krever trygghet for at noe slikt skal slippe taket!

Det at jeg ikke ønsker dine verdier inn i mitt forhold, har ingenting med at du får et stempel i rumpa og heller ikke noe med at jeg skal moralisere deg! Det jeg har sagt, er at jeg velger å forhøre meg med min kommende partner, slik at jeg ikke ender opp med noen som tenker som deg! Ikke fordi jeg avskyr dine verdier eller fordi de er feil, men fordi de ikke forenes med mine og det jeg ønsker i et forhold!

Så... fint for deg at du ikke bryr deg om disse tingene, bare ha det i bakhodet at ikke alle er som deg og derfor fortjener å vite hvor du står før du involverer deg. Alt for mange "glemmer" å informere om dette, uten at jeg på noen som helst måte prøver å påstå at du er en av disse...

Lenke til kommentar

Skal si diskusjonene har gått heftig for seg her nå!

Jeg spurte en jente jeg holder på med, som jeg er glad i, rett ut, hvor mange hun hadde hatt sex med. Det enkle er ofte det beste. Hun ga meg et svar og jeg ga henne et svar.

Men tilbake til det som ofte kommer opp her inne.

Er man erfaren dersom man har hatt sex med mange? Jeg vil si nei.

X-en min hadde ligget med en del folk, men hun var ikke erfaren i det hele tatt. Så det er forskjellig fra person til person. Jeg vil tro at en som er sammen med en person lenge og snakker åpent om ting og alt det der, er flinkerer enn en løssluppen gutt som har en dame hver helg...

Lenke til kommentar
Nei! Han respekterer deg ikke. Det har han gjort tydelig. Jeg hadde aldri tillatt typen å flørte med andre jenter. Og langt i fra gjøre alt det typen din har gjort.

Så nei. Du fortjener MYE bedre!

8544783[/snapback]

Enig med deg! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...