Scotty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Herregud, _Scotty_....... 8555112[/snapback] Hva er det? Åssen kunne jeg vite at det ikke var det som var brukernavnene? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Åssen har det seg at brukeren xXx ikke har vært pålogget siden 14/01-2003 : 23:09?Eller har trådstarter bare byttet ut navn? nevermind.. ser at navna er bytta 8548352[/snapback] Noen er litt blåst enkelte ganger ass :!: Du stusset vel ikke på det andre navnet også? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Åssen har det seg at brukeren xXx ikke har vært pålogget siden 14/01-2003 : 23:09?Eller har trådstarter bare byttet ut navn? 8548352[/snapback] haha gullkorn^^ Lenke til kommentar
Capa Barsavi Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 HAHA! Brukte litt tid på og ta den, men skjønte den nå x) Lo godt ja Lenke til kommentar
Patience Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Jeg ville ikke vært vedkommende Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 HAhahaha første post var det beste gullkorne på forumet ever! men så...kommer denne også! Åssen har det seg at brukeren xXx ikke har vært pålogget siden 14/01-2003 : 23:09?Eller har trådstarter bare byttet ut navn? nevermind.. ser at navna er bytta trodde aldri jeg skulle oppleve denne dagen TO gullkorn i EN post Ouaahh! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Eller i en tråd. Uaaaah! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 HAhahaha første post var det beste gullkorne på forumet ever! men så...kommer denne også! trodde aldri jeg skulle oppleve denne dagen TO gullkorn i EN post Ouaahh! To gullkorn i en post? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 HAhahaha første post var det beste gullkorne på forumet ever! men så...kommer denne også! Åssen har det seg at brukeren xXx ikke har vært pålogget siden 14/01-2003 : 23:09?Eller har trådstarter bare byttet ut navn? nevermind.. ser at navna er bytta trodde aldri jeg skulle oppleve denne dagen TO gullkorn i EN post Ouaahh! Tre gullkorn i en TRÅD anyone? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg ville ikke vært vedkommende Ikke jeg heller, for da kunne jeg ikke fundert over hvor ufattelig hot søstra hans er. *****, om du leser dette er det en spøk. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg ville ikke vært vedkommende Ikke jeg heller, for da kunne jeg ikke fundert over hvor ufattelig hot søstra hans er. *****, om du leser dette er det en spøk. Tok sin tid før jeg leste innlegget ditt, gitt, men jeg vet du synes at jeg har bra pupper. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Jeg ville ikke vært vedkommende Ikke jeg heller, for da kunne jeg ikke fundert over hvor ufattelig hot søstra hans er. *****, om du leser dette er det en spøk. Tok sin tid før jeg leste innlegget ditt, gitt, men jeg vet du synes at jeg har bra pupper. Au? <3 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Hahaha, fantastisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå