killertomato Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vil ha en mobil med godt kamera, mp3 spiller, bra batterilevetid og raske menyer. Har kommet fram til disse to. Hvilken burde jeg velge. Kom gjerne med andre forslag i samme pris klasse også Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hvis jeg hadde vært deg hadd e jeg valgt Nokia N73Uten noen ettertanker Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 K810i har alt det du vil ha, men lyden fra høyttalerne er ikke spesielt høy, men ganske klar. Mens N73 har veldig trege menyer, men eller alt det du vil ha (inkl. god lyd på høyttalerne). N73 har også litt bedre video opptak, så er det også en smart telefon (mye mer avanserte programmer osv.). N73 har alt du vil ha, men det er menyene som trekker ned. Lenke til kommentar
Plusle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har K810 kommet i butikkene nå? Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 K810i har alt det du vil ha, men lyden fra høyttalerne er ikke spesielt høy, men ganske klar. Mens N73 har veldig trege menyer, men eller alt det du vil ha (inkl. god lyd på høyttalerne). N73 har også litt bedre video opptak, så er det også en smart telefon (mye mer avanserte programmer osv.). N73 har alt du vil ha, men det er menyene som trekker ned. 8416075[/snapback] Hvordan er batterilevetiden på disse to om man spiller endel mp3? Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har ikke spilt musikk så lenge, at batteriet blir tømt. Mener du når man spiller via høyttaler eller hodetelefoner? Med høyttaler på maks har i hvertfall K810i bra batteritid. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 På akkurat dine kriterier er K810i et bedre valg enn N73, da den har bedre batteri, generelt bedre kamera (utenom utendørs i godt lys), bedre mp3-spiller og er mye kjappere i menyene. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 (endret) På akkurat dine kriterier er K810i et bedre valg enn N73, da den har bedre batteri, generelt bedre kamera (utenom utendørs i godt lys), bedre mp3-spiller og er mye kjappere i menyene. 8423192[/snapback] Okay.. eneste er at N73 kommer med 2gb minnekort, mens K810 128mb. Men klart, det går jo an å kjøpe et større ved siden av. Til arjun: planer om å bruke hodetelefoner. Endret 20. april 2007 av killertomato Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg tror ikke det følger med 2GB på N73, men på N73ME Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Følger ikke med noe minnekort på N73 nei. Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Okay.. eneste er at N73 kommer med 2gb minnekort, mens K810 128mb. Men klart, det går jo an å kjøpe et større ved siden av. 8429629[/snapback] pcfantaster klager over lite muligheter til å endre ting i tlf, mens mobilkjøpere ser på det å faktisk kjøpe et tilbehør selv som en rar mulighet.. *sukk*.. Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Okay.. eneste er at N73 kommer med 2gb minnekort, mens K810 128mb. Men klart, det går jo an å kjøpe et større ved siden av. 8429629[/snapback] pcfantaster klager over lite muligheter til å endre ting i tlf, mens mobilkjøpere ser på det å faktisk kjøpe et tilbehør selv som en rar mulighet.. *sukk*.. 8430817[/snapback] Vel, inntil nå har jeg har aldri hatt behov for å bruke en mobiltelefon til noe annet enn å ringe og sende meldinger med. Så det å kjøpe ekstra tilbehør til mobiltelefon er faktisk en uvant ting for meg. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 n73 har ikke med minnekort, men du får minnekort opp til 2 gb til den..til k810i så er det vel opp til 1 gb maks, på grunn av den nyutviklede m2 minnekortet. SE har for øvrig bedre batterilevetid enn nokia, og en jeg snakket med(lokal forhandler), sa at han får inn mange nokia som er feil med, medan SE han selger ut kommer lite av inntatt til han. Dette har sikkert noe med at nokia har den mere avanserte programvaren som noen sa over, dette fører jo til at det er mange mobiler der ute med software feil. kamera er jo også bedre på k810i. Når det gjelder musikk så er det delte meninger, men de har omtrent like god lyd. Det eneste er at nokiaen spiller sikkert litt høyere, men hvem bryr seg? du sitter ikke i bussen fks. og spiller med høytalerne? (Bare for å plage klassekamerater evt. ) Så hvor høyt den spiller på høytaere har egentlig lite å si, skal du høre musikk bruker du headsett eller ørepropper? Lenke til kommentar
killertomato Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 hmm.. har egentlig alltid likt nokia bedre enn SE, men spørs om ikke jeg går for K810i. Virker som en bedre telefon til mitt bruk. Hvis menyene i N73 virkelig er så trege er den vel uaktuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå