Goscinny Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei! Pappa begynte i går å snakke om at nåverende PC er litt i eldste laget, og når jeg nå får nytt kabinett (se signatur) kunne det jo passe greit med ny PC Bruk/info: Budsjettet ligger rundt 7.000, ikke over åtte. Litt spilling En god del surfing Litt bildebehandling Litt videoredigering Dersom valget faller på C2D blir det vel også litt overklokking? Vil gjerne ha muligheten til å oppgradere litt senere. Trenger: CPU PSU HK SKjermkort Prosessorkjøler RAM HDD (S-ATA). Handlevogner: AMD-basert oppsett. INTEL-basert oppsett. Det jeg har skjønt er at Intel-prosessoren er veldig god og har meget gode overklokkingsmuliggheter (men blir også litt dyrere). Har dog hørt rykter om priskutt på disse prosessorene. Når kommer isåfall dette? Ellers ser dere kanskje at jeg ikke har så mye på skjermkort/HK/RAM (?). Trenger derfor hjelp til dere å gjøre oppsettet mitt best mulig Goscinny Lenke til kommentar
Joggibear Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg leter etter det samme, har sett på noen, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Bør jeg vente til uti mai med skjermkortet? Da det skulle komme nye DX10 kort? Isåfall; hvilken prisklasse vil komme da? Er det 22. april Intel-prosessorene senkes i pris? Goscinny Lenke til kommentar
Markus123 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) 22. April ja... Vent til da, så kan du jo muliggens legge i rundt 400 på et DX10 skjermkort, 8800GTS, som må sies å være meget bra... Mitt forslag. Ta eventuelt en E6400 om ønskelig... Mvh. Markus... Endret 18. april 2007 av Markus123 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, ta og vent på en av de kortene som støtter DX10 du. Ikke altfor lenge igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå