Gå til innhold

N95 eller E65 eller?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter å funderer på det samme jeg også. Har testet E65 og var veldig fornøyd med den. Kameraet er ikke så bra på den, men det duger til mitt bruk. Synes også at den virket solid skrudd sammen.

Fikk en N95 i dag som jeg skal teste i noen dager før jeg bestemmer meg. Har ikke rukket å sett så mye på den enda, men det jeg finner mest negativt med den til nå er at den ikke har full støtte for Mail for Exchange. Dette er noe jeg trenger i jobben min, slik at per i dag så tror jeg at jeg kommer til til å ende opp med en E65.

Lenke til kommentar
Som jobb telefon er vel e65 bedre, eller??

Noen som vet om den leser alle detaljer i kalenderen fra Outlook når man synker?  :hmm:

8416728[/snapback]

Ja det pleier de nye serie 60 telefonen telefonene å gjøre...

En av grunnene til at jeg har handlet(får i kveld) N95 :cool:

Lenke til kommentar

Noen som vet om den leser alle detaljer i kalenderen fra Outlook når man synker?   :hmm:

8416728[/snapback]

8423158[/snapback]

Vil det si at den synker gjentagende avtaler fra outlooken?

Jeg har lagt inn turnus i min outlook, men den tar bare de avtalene som er lagt inn manuelt, og ikke de gjentagende.

DVS at skal man legge inn turnus må skrive, skrive, skrive manuelt, hvilket er tungvindt.

Jeg har N6280 og bytter gladelig til E65 hvis den synker alt, også gjentagende avtaler.... :hmm:

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Noen som vet om den leser alle detaljer i kalenderen fra Outlook når man synker?   :hmm:

8416728[/snapback]

8423158[/snapback]

Vil det si at den synker gjentagende avtaler fra outlooken?

Jeg har lagt inn turnus i min outlook, men den tar bare de avtalene som er lagt inn manuelt, og ikke de gjentagende.

DVS at skal man legge inn turnus må skrive, skrive, skrive manuelt, hvilket er tungvindt.

Jeg har N6280 og bytter gladelig til E65 hvis den synker alt, også gjentagende avtaler.... :hmm:

8423523[/snapback]

Har hatt en E65 og har nå en N95 og begge synker mine gjentagende avtaler. (jeg har en del som kommer hver uke, hver måned, bestemte dager, etc...) Har ikke hatt noe problem med dette.

Lenke til kommentar
Har hatt en E65 og har nå en N95 og begge synker mine gjentagende avtaler. (jeg har en del som kommer hver uke, hver måned, bestemte dager, etc...) Har ikke hatt noe problem med dette.

8456305[/snapback]

Hva med mappestrukturen i mailboxen på hhv e65 og n95? Er det mulig å synke undermapper i innboksen? Er det mulig å flytte en melding fra innboksen til en undermappe på telefonen og synke, slik at det oppdateres (korrekt) på serveren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...