orginal Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skal ha ny telefon. God skjerm, gode taster, godt kamera og ellers en godt utstyrt lekker telefon er det jeg ønsker. Så: Nokia N95, E65 eller andre? Prisen spiller ingen rolle... Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Prisen spiller ingen rolle... 8414823[/snapback] Bare å ramse opp da ... Lenke til kommentar
orginal Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Finner man noe bedre enn N95? Eller blir den for stor? Tror ikke HTC telefoner og liknende er aktuelt om ingen har gode har argumenter for det......? Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 N95 er den feteste som er, og jeg hørte snakk om her på forumet at det ikke kom noe bedre i år, men vet ikke om det stemmer da Siden pris ikke er viktig, ville jeg definitivt gått for N95. Et annet alternativ er jo E90, men denne er ikke tilgjengelig enda. Koster også 8500 kr -Morten ('o',) Lenke til kommentar
erikman Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 haelt enig den er helt konge Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 tror nok det blir som å sammenlikne mercedes a klasse mot s klasse dette her(e65 - n95) Betyr ikke pengene noe så gå for N95 Lenke til kommentar
Kaptein_Knegg Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sitter å funderer på det samme jeg også. Har testet E65 og var veldig fornøyd med den. Kameraet er ikke så bra på den, men det duger til mitt bruk. Synes også at den virket solid skrudd sammen. Fikk en N95 i dag som jeg skal teste i noen dager før jeg bestemmer meg. Har ikke rukket å sett så mye på den enda, men det jeg finner mest negativt med den til nå er at den ikke har full støtte for Mail for Exchange. Dette er noe jeg trenger i jobben min, slik at per i dag så tror jeg at jeg kommer til til å ende opp med en E65. Lenke til kommentar
Gefoss Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Som jobb telefon er vel e65 bedre, eller?? Noen som vet om den leser alle detaljer i kalenderen fra Outlook når man synker? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Som jobb telefon er vel e65 bedre, eller?? Noen som vet om den leser alle detaljer i kalenderen fra Outlook når man synker? 8416728[/snapback] Ja det pleier de nye serie 60 telefonen telefonene å gjøre... En av grunnene til at jeg har handlet(får i kveld) N95 Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Som jobb telefon er vel e65 bedre, eller?? Noen som vet om den leser alle detaljer i kalenderen fra Outlook når man synker? 8416728[/snapback] Ja det pleier de nye serie 60 telefonen telefonene å gjøre... En av grunnene til at jeg har handlet(får i kveld) N95 8423158[/snapback] _______________________________________ Vil det si at den synker gjentagende avtaler fra outlooken? Jeg har lagt inn turnus i min outlook, men den tar bare de avtalene som er lagt inn manuelt, og ikke de gjentagende. DVS at skal man legge inn turnus må skrive, skrive, skrive manuelt, hvilket er tungvindt. Jeg har N6280 og bytter gladelig til E65 hvis den synker alt, også gjentagende avtaler.... Endret 19. april 2007 av Reggy Lenke til kommentar
Skorpis Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Som jobb telefon er vel e65 bedre, eller?? Noen som vet om den leser alle detaljer i kalenderen fra Outlook når man synker? 8416728[/snapback] Ja det pleier de nye serie 60 telefonen telefonene å gjøre... En av grunnene til at jeg har handlet(får i kveld) N95 8423158[/snapback] _______________________________________ Vil det si at den synker gjentagende avtaler fra outlooken? Jeg har lagt inn turnus i min outlook, men den tar bare de avtalene som er lagt inn manuelt, og ikke de gjentagende. DVS at skal man legge inn turnus må skrive, skrive, skrive manuelt, hvilket er tungvindt. Jeg har N6280 og bytter gladelig til E65 hvis den synker alt, også gjentagende avtaler.... 8423523[/snapback] Har hatt en E65 og har nå en N95 og begge synker mine gjentagende avtaler. (jeg har en del som kommer hver uke, hver måned, bestemte dager, etc...) Har ikke hatt noe problem med dette. Lenke til kommentar
astein Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har hatt en E65 og har nå en N95 og begge synker mine gjentagende avtaler. (jeg har en del som kommer hver uke, hver måned, bestemte dager, etc...) Har ikke hatt noe problem med dette. 8456305[/snapback] Hva med mappestrukturen i mailboxen på hhv e65 og n95? Er det mulig å synke undermapper i innboksen? Er det mulig å flytte en melding fra innboksen til en undermappe på telefonen og synke, slik at det oppdateres (korrekt) på serveren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå