jayplay Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hei alle sammen... Jeg er snart ferdig med vidregående og lurer på et par ting om poeng... Hvis jeg går to år i militæret. Ett for førsegangs tjenesten og et befal, får jeg da 2+3 poeng? eller hva? Og hvor ofte får man alders poeng... Hvis jeg søker det året jeg blir 22 får jeg da 4 poeng? Hvis jeg har regnet ut riktig får jeg da 13 poeng hvis jeg regner med fordypnings og realfag... Har hørt at medisin er det eneste stedet med max 10 tilleggs poeng. kan jeg da ha 4,4 i snitt ig komme in på et sted hvor grensen er 57 poeng på sek/ord vintemål??... forhånds takk fo hjelpen Endret 18. april 2007 av jayplay Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Du får 2 alderspoeng for hvert år, fra og med det året du fyller 20 år. Du kan maks få 8 poeng, dvs. 4 år. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Emnetittelen er også feilstavet. Det staves "beregning" og det skal ikke være noen orddeling mellom Poeng og beregning. Feilstaving i emnetitler er ofte til irritasjon for brukerne og kan gi deg mindre respons på tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg