H1rik1 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg trenger litt hjelp. jeg forsker litt på reklame. så skal jeg finne eksmpler på: 1 Reklame som henvender seg til deg personlig 2 Bruk av enderim, bokstavrim, ordtak eller ordspill i reklame 3 bruk av gjentakelse i reklame 4 bruk av engels tekt i norsk reklame 5 bruk av humor/ironi i reklame 6 bruk av kjendiser i reklame Håper du kan hjelpe meg men i vartfall 1 eller 2 eller 3. Ha gjerne med et bilde. Takk for respons Endret 30. april 2007 av H1rik1 Lenke til kommentar
.sere Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 1. - Gå inn på VG, Dagbladet eller en annen side med masse reklame. 'Trenger du?', 'hva med ..?', er flust av sånne der. 2. til 4. finner du nok i reklamer med litt mer tekst. Dog, flere har bokstavrim i slagordet. På tevereklamene gjentar de seg selv hele tiden. Kommer ikke på eksempler akkurat nå... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vanish oxy-action.... herregud Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Et bad -- badet -- Bademiljø -- best på bad! Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Reklamen for NITH øverst på siden (på min skjerm iallefall, er vel ny reklame for hver gang du åpner siden) bruker mange engelske ord. Lenke til kommentar
H1rik1 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) er det noen som kan hjelpe Endret 30. april 2007 av H1rik1 Lenke til kommentar
H1rik1 Skrevet 30. april 2007 Forfatter Del Skrevet 30. april 2007 Her var det liten respons Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Jeg trenger litt hjelp. jeg forsker litt på reklame. så skal jeg finne eksmpler på: 1 Reklame som henvender seg til deg personlig 2 Bruk av enderim, bokstavrim, ordtak eller ordspill i reklame 3 bruk av gjentakelse i reklame 4 bruk av engels tekt i norsk reklame 5 bruk av humor/ironi i reklame 6 bruk av kjendiser i reklame Håper du kan hjelpe meg men i vartfall 1 eller 2 eller 3. Ha gjerne med et bilde. Takk for respons 8414454[/snapback] 1 Telefonselgere 2 Måru så Maarud 3 Oslo-Stavanger, Stavanger-Oslo, Oslo-Stavanger, Stavanger-Oslo... 4 Gillette - the best a man can get. Nordmenn gidder sjelden oversette slikt til norsk. I Spania heter det: Gillette - lo mejor para los hombres, eller noe slikt. 5 Lotto-millionærer 6 Beckham for Adidas Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 2 Bruk av enderim, bokstavrim, ordtak eller ordspill i reklame 8414454[/snapback] Reklamen for Rug-fras på radio. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå