abrj Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Sitter og funderer på et par ting mht søkemotorer og bruk av title-felt og meta description felt. De store søkemotorene bruker informasjon fra både title, meta description og tekst på siden min hvis noen søker på navnet mitt og noe som eventuelt er i de andre feltene også. Saken er at jeg jo har navnet mitt i tittelfeltet, vet ikke helt om jeg behøver å ta det med i meta description feltet da. Hva mener folket? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Store sokemotorer bruker _ikke_ meta tags lenger. meta description brukes av google ihvertfall, men bare for a beskrive siden. Ellers finnes sokeord ved hjelp av <hn> tags. og ofte medfolgende <p> til en <h1> tag Lenke til kommentar
abrj Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Så lenge både title og meta-description benyttes forholder jeg meg til det. Mitt spørsmål er om jeg trenger å ha med navnet mitt i begge feltene. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Ingen fler som har noen formening om dette? Lenke til kommentar
eigan Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Ser ikke noe problem å ikke sette det inn i meta, men hvis du skal ha det i tittel, så burde det nesten passe inn da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå