Sjefern Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg kjøpte Getaway for fire dager siden og har spilt og koset meg med det litt hver kveld. Har kommet til level 10 og kan si meg enig med mye av det som blir sagt om noen irriterende kameravinkler, dumt at man ikke kan slå av maskinen midt i et oppdrag uten å begynne fra begynnelsen og en del andre småting. For det første er det ikke kommet mange spill i denne sjangeren som det ikke er noen irriterende kameravinkler i. (gta,mafia ++) Flere skulle hatt den "snu seg rundt funksjonen" som i "jak og daxter" men men..... For det andre er det at man ikke kan save midt i oppe i et oppdrag ikke nok til å trekke ned en karakter. Kjøringen er det beste jeg noen gang har opplevet på playstation. Jeg har aldri ledd høyt av glede og entusiasme noen gang før når jeg har spilt et single-player bilspill men i The Getaway må jeg innrømme at det har skjedd en del ganger. Hvis jeg skulle sammenligne spillet med et annet ville jeg ikke valgt gta men need 4 speed med en god historie med mennen som kjører bilen. Dette høres kanskje helt villt ut men det er jo mere det du får i mine øyne. Syntes The Getaway er et rått bilspill med en god historie og til tider et brutalt innhold. Ville gitt det en svak sekser. Sitter hyperventilerende med hjertet i halsen og venter på The Getaway 2. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Fantastisk spill. Har akkurat kjøpt det på nettet Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Nice bump, The Getaway 2 har kommet nå. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 20/12-2002 : 13:29 Hahahahahaha, beste bump ever. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 The Getaway 2 suger jo da. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Bump of ressurection det der.. men spillet er sikkert bra det.. =) er det GTA kopi? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 GTA + superrealistic mode. Det som gjorde at jeg likte spillet var ekte bilmerker, ordentlig by og en overlegen grafikk. Lenke til kommentar
lilko Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Og en flott historie! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå