Gå til innhold

Lyd i windows er forsvunnet!

Anbefalte innlegg

All lyd i Windows er forsvunnet, det samme gjelder lyd i videoer på internett, både i IE og Firefox. Bruker Mediamonkey, og har tidligere hatt en del problemer med Bad Direct Sound Driver, endret da output plug-in til Direct Sound fra Wave, og det var da resten av lyden forsvant. Det er altså fortsatt lyd fra MM, men det er det også det eneste. Prøvde å endre tilbake til waw output, men det hjalp ikke noe på windows lyden. Hjelp!

På forhånd takk!

Edit: Har forresten et Realtek HD lydkort integret på HK.

Endret av Francesca_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Problemet er fortsatt der fra tid til annen. Har installert de nyeste driverene, men hjalp bare litt som sagt. Hadde ikke dette problemet før jeg installerte Mediamonkey, er blitt så glad i programmet, vil ikke gå tilbake til Itunes :cry:

Lenke til kommentar

Ok for om du hadde hatt Ipod så hadde du allikevel ikke trengt hverken iTunes eller MediaMonkey. Du kan overføre sanger til Ipoden både ved å bruke Winamp og Foobar2000 om du vil, men uannsett.

Du kan jo se om lyden blir bra hvis du bruker Winamp eller Foobar2000.

Jeg bruker selv Foobar2000 og jeg er strålende fornøyd, men Foobar2000 synes jeg ikke blir noe bra uten diverse plugins. Og hvis jeg skal bruke Winamp må det bli 2x versjonene. Har ikke noe til overs for 5x versjonene. Æsj for noe møl.

Ellers går det jo an å teste lyden ved å gå inni kontrollpanel og under Lyder eller noe å teste f. eks oppstartslyden der.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...