Khaffner Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) For moro skyld satte jeg sammen min neste pc. Jeg overdrev ca på alle delene, og jeg lurer på når den totale summen kommer på under 10.000kr. Delene: Kabinett Hovedkort Harddisker|skal ha 4 stk Prosessor Operativsystem Grafikkort Strømforsyning RAM, 2 stk av den Skjerm, 2 stk av den Total pris er for øyeblikket 42.842kr Er det noen deler som ikke passer sammen? Er det noen flaskehalser i det oppsettet? I tillegg skal jeg ha Bluray eller HDDVD, spørs hvem som vinner. Kanskje jeg skal ha en FlashDisk også, kommer an på pris og om det lønner seg. Evt. også vannkjøling. Hvor lang tid tar det før alt koster under 10.000kr? Endret 18. april 2007 av khaffner Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du fikk relativt lite for pengen der ja ^^ Tipper 2år+ til det er nede i 10 000kr Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 nice, ikke mer? regnet du med flashdisk og BD/HDDVD brenner? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 om 2 år er ikke dette et ekstremt bra oppsett noe lengre da. du kan jo tenke at for to år siden var geforce 6800 noe av det beste på markedet når det gikk i skjermkort Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hehe, for et match du satte opp der. hvorfor sånn sinnsykt Strømforsyning og kun en 8800gtx, nåvel,har du burk for ultimate nå og da? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 som sagt, jeg satte det sammen nå for moro skyld, og jeg vil følge med på prisene, og se om det blir et godt kjøp om ca 2 år. jeg kommer ikke til å trenge noe ekstremt bra, jeg bruker pc'en sjelden til spilling, og hvis ja, så er det ofte gamle spill. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Tviler på at det vil bli et godt kjøp om to år. Da antar jeg det er nye billigutgaver av mange ting som vil slå det du har der (vanskelig å forklare hva jeg mener). Dessuten, håper jeg ihvertfall, vil et oppsett med lik ytelsesevne trekke mindre strøm. Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå