Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

analsex med strap-on på gutt

Gjest jente18

Anbefalte innlegg

Gjest jente18

Hei.

Jeg har nå vert sammen med kjæresten min i et halvt år, og vi har et veldig fint sex liv sammen. For en uke siden begynte vi å snakke om det var noe nytt vi ville prøve osv. Da sa han at han gjerne ville at jeg skulle gi han analsex med bruk av strap-on. Jeg har ikke noe imot dette, og jeg er villig til å gjøre det om det gjør han glad. Men jeg har aldri gjort noe sånt før, og er egentlig veldig usikker på hva jeg skal gjøre, og hvordan.

Vi er flinke til å kommunisere sammen under sex, men jeg tenkte jeg kunne være litt forberedet i det minste. Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har nå vert sammen med kjæresten min i et halvt år, og vi har et veldig fint sex liv sammen. For en uke siden begynte vi å snakke om det var noe nytt vi ville prøve osv. Da sa han at han gjerne ville at jeg skulle gi han analsex med bruk av strap-on. Jeg har ikke noe imot dette, og jeg er villig til å gjøre det om det gjør han glad. Men jeg har aldri gjort noe sånt før, og er egentlig veldig usikker på hva jeg skal gjøre, og hvordan.

Vi er flinke til å kommunisere sammen under sex, men jeg tenkte jeg kunne være litt forberedet i det minste. Noen som har noen tips?

8414137[/snapback]

Tja har ingen erfaring på dette, men gjøres nok på samme måte som vanlig analsex vil jeg tro, glidemiddel og oppvarming med fingrene er et must. Siden dere komuniserer bra under sexen så spør han hvordan han vil du skal gjøre det.

Stillingsmessig er vel doggy style best vil jeg tro.

Lykke til.

Lenke til kommentar

Tørr nesten 100 % sikkert påstå at analsex er ikke enklest i doggy-style! Begynn i allefall ikke med denne stilligen! Det blir en helt feil vinkel som oftest kan virke ubehagelig, med mindre man gjør en doggy-versjon som er litt mer komplisert.

Det beste, uansett kjønn, er ofte at den som skal penetreres, ligger på rygg med beina litt opp. Da blir vinkelen mer "rett inn" og man treffer ikke så mye av tarmveggen, som igjen, gir ubehag eller/og fører til at følelsen av å måtte på do settes i gang. :scared:

Husk MASSE glidemiddel og å ta det med ro! :D

Endret av LiamH
Lenke til kommentar
Det beste, uansett kjønn, er ofte at den som skal penetreres, ligger på rygg med beina litt opp. Da blir vinkelen mer "rett inn" og man treffer ikke så mye av tarmveggen, som igjen, gir ubehag eller/og fører til at følelsen av å måtte på do settes i gang. :scared:

Husk MASSE glidemiddel og å ta det med ro!  :D

8418013[/snapback]

Og kanskje legg en eller flere puter under rompa, for å løfte den slik at det blir lettere å komme til ;)

Lenke til kommentar
Jævlig kult at typen din vil utforske sånt da. Mange gutter som har supernoia for det. Kan jo ikke tvinge folk, men jeg tror de som ikke prøver går glipp av mye bra.

8418118[/snapback]

True. Gief buttsecks!

Jeg for min del, har "prøvd" G-punktet, og er meget fornøyd med "resultatet".

Lenke til kommentar
Eller doggy på siden kanskje?

8418019[/snapback]

Doggy på siden er erfaringsmessig den letteste stillingen. Kan ikke si at jeg er av de mest erfarne på å motta men erfaringen tilsier at "skje"-stillingen er den enkleste for analsex

@trådstarter: Når han hinter om dette så er det tydelig at dette er noe han tenner veldig på. Gutter er rare sånn. Vi tør (som regel) ikke mer enn hinte om tabubelagte temaer, så når han først har snakket om dette så bare kjør på. Sex i mine øyne hander mer om å gi enn å få.

Lenke til kommentar
Tørr nesten 100 % sikkert påstå at analsex er ikke enklest i doggy-style! Begynn i allefall ikke med denne stilligen! Det blir en helt feil vinkel som oftest kan virke ubehagelig, med mindre man gjør en doggy-versjon som er litt mer komplisert.

Husk MASSE glidemiddel og å ta det med ro!  :D

8418013[/snapback]

Tja etter mine erfaringer med analsex så er doggy ganske grei og enkel når "hullet" er helt klar for penetrering.... Men glemte og skrive at når vi skal starte med anal sex så er "skje" stillingen best i følge damen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...