fluo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hei. Vet noen her om det finnes det noen widescreen-skjermer på markedet, der man kan snu bildet opp-ned i menyen? (Funksjonen må være i selve skjermen, da den ikke skal brukes sammen med PC, men annen VGA kilde.) Endret 18. april 2007 av fluo Lenke til kommentar
.V. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 De fleste skjermkort har da medfølgende programvare som gjør dette? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Alle skjermar kan vel det? Lenke til kommentar
fluo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 De fleste skjermkort har da medfølgende programvare som gjør dette? 8414115[/snapback] Oppdaterte nettopp spørsmålet. Skjermen skal altså ikke brukes med PC/skjermkort. Lenke til kommentar
fluo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Alle skjermar kan vel det? 8414117[/snapback] Jeg har ikke sett noen som kan det... enda. Har du eksempler? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Alle skjermar kan vel det? De skjermene jeg harhatt har kunnet det hvert fall. Kan jeg spørre hvorfor du skal ha bildet opp-ned? Lenke til kommentar
fluo Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Alle skjermar kan vel det? De skjermene jeg harhatt har kunnet det hvert fall. Kan jeg spørre hvorfor du skal ha bildet opp-ned? 8414169[/snapback] Skjermen skal skal brukes som videomonitor via en komponent hd til vga adapter, der kamera pga. linseadapter viser bildet opp ned. Men, som sagt: Har du eksempler på skjermer som kan dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå