SirKenneth89 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg ringte kunderservice den 12.april og sa at min 360 ikke leser noe lenger. Microsoft duden sa at den må på reparasjon og at DHL skulle komme med en eske til å pakke 360en inn i. Men de har enda ikke kommet! Hvor lang tid tok det før DHL kom til dere som hadde en 360 som trengte reparasjon? Og pakker de inn 360en dersom du er hjemme når de kommer? Slik at de slipper å komme to ganger? Gata jeg bor i har egentlig ikke noe gatenavn heller (pga. det bor så fåe i denne gata) + har ikke husnummer. Så lurer på om de finner frem Noen som har noen svar til meg? EDIT: Skrev feil, mente 12. april Endret 18. april 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Erhm.. Du ringte dem i dag (18. april som du sier) og har ventet i evigheter virker det som? Endret 18. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Edit: Dobbel.. Endret 18. april 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg oppfatter hans post mer som: "Hvor lenge skal jeg vente før jeg etterlyser DHL." Han viser jo skepsis med tanke på om DHL finner hans hus da gaten ikke har navn, og det ikke er husnummer der. Jeg kan dessverre ikke hjelpe trådstarter da min eske ble sendt med posten, men kanskje noen andre kan hjelpe han med et tidsestimat. Hvor lenge skal han vente (dager) før han bør ringe DHL? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hmmm... Da har det tatt lang tid :Oo Hos meg har det aldri tatt mer enn 2 dager før jeg har fått esken. Jeg går ut i fra at du har et referansenummer? I så fall, så kan du jo egentlig bare ringe DHL nå. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hmmm... Da har det tatt lang tid :Oo Hos meg har det aldri tatt mer enn 2 dager før jeg har fått esken. Jeg går ut i fra at du har et referansenummer? I så fall, så kan du jo egentlig bare ringe DHL nå. 8414803[/snapback] Jeg fikk et referansenummer da jeg snakket med microsoft ja, trenger jeg bare nevne det hvis jeg ringer DHL? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja, jeg regner med det. Jeg har aldri hatt problemer med dette, så jeg har ikke prøvd selv. Men et referansenummer må da være godt for noe Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du oppga vel et tlf nummer når du snakket med supporten, og DHL pleier vel uansett alltid å ringe før de kommer på døren, så jeg tror ikke det er det at de ikke skulle finne frem som er årsaken til at de ikke har kommet ennå. Når jeg snakket med MS sa de jeg skulle ringe dem tilbake hvis de ikke hadde hentet den innen en uke, så da ville jeg ringt dem i morgen hvis de ennå ikke har kommet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En kompis av meg ventet i 2 uker før esken kom. Det viste seg at budet ikke kjørte dit han bodde. Det lå nemlig utenfor kjørerutene dems... med ca 500 meter. Lenke til kommentar
Malakai Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) normalt skal det gå 5 dager. edit. Ja det skal funke å gi referanse nr. til DHL Endret 18. april 2007 av Malakai Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Som nevnt, bor man utenfor kjøreruten kommer esken i posten i stedet. Då sier det seg selv at det tar noen dager ekstra Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Sendte mail til DHL i går og fikk svar nå. Esken ble sendt fra Frankfurt den 16.april og er i København i dag (19.april). Kommer vel til meg neste uke da... Men om DHL folka bare leverer esken på døra, også må jeg pakke den inn og ringe slik at de kommer og henter den? Det er jo veldig tungvint da! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Sendte mail til DHL i går og fikk svar nå. Esken ble sendt fra Frankfurt den 16.april og er i København i dag (19.april). Kommer vel til meg neste uke da... Men om DHL folka bare leverer esken på døra, også må jeg pakke den inn og ringe slik at de kommer og henter den? Det er jo veldig tungvint da! 8419426[/snapback] Synd at du bor utenfor DHL sin kjørerurte. Jeg ringte på en fredag til MS kundessuport grunnet dekekt X360. Fikk levert esken av DHL på mandag fikk fyren fra DHL å vente i ca 1 min det tok meg å legge konsollen i den medfølgende posen og inn i esken og resten ordnet DHL. 1,5 ukes senere var ny konsoll i mine hender. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 I morgen kommer DHL til skolen min, for å hente 360en! Må ta den med på skolen, gjemmer den i ranselen fordi det er jo litt flaut å bære rundt på en spillmaskin syns jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå