Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ja jeg skjønner ingenting av dette. Når jeg trykker på en mappe i Win Utforsker så kommer det ett vindu (DOS) der det står hvor denne mappen ligger!! F.eks jeg klikker på mappen "diverse bilder" på d: disken, så kommer det opp DOS der det står: D:\diverse bilder>" Ingen bilder kommer frem! Hva gjør jeg? Tusen Takk. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Da er det sikkert et program som har rotet til i registeret. Her er muligens en fiks som burde hjelpe: 1) Åpne regedit 2) Naviger frem til: HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell 3) Der skal det ligge to underoppføringer, explore og open. Ingenting annet. Hvis du finner noe annet så anbefaler jeg å slette det. 4) Gjenta pt. 2 og 3 men for HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell Og der skal det kun være find. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da er det sikkert et program som har rotet til i registeret. Her er muligens en fiks som burde hjelpe: 1) Åpne regedit 2) Naviger frem til: HKEY_CLASSES_ROOT\Folder\shell 3) Der skal det ligge to underoppføringer, explore og open. Ingenting annet. Hvis du finner noe annet så anbefaler jeg å slette det. 4) Gjenta pt. 2 og 3 men for HKEY_CLASSES_ROOT\Directory\shell Og der skal det kun være find. 8426677[/snapback] Takk for svar! Men når jeg trykker på mapper nå så kommer det "search results"! Altså jeg trykker på min datamaskin - c-disk - documents.......så kommer det ett vindu opp som det står "search results" på. hmm!? Lenke til kommentar
RefleXio Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Trur dette skal løses så enkelt som å gjøre et par endringer i "Mappealternativer"... Husker bare ikke lenger hva du skulle gjøre der. For å komme til mppealternativer; åpne min datamaskin>trykk verktøy>mappealternativer> Tror du skal inn å rote litt med folder alternativene i "filtyper"... EDIT Fant det ut, etter å ha rotet litt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 fant ut av det etterhvert. Nå er det i orden! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå