VesleKim Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Den gamle pc-bygger guiden begynner å bli litt gammel. kanskje dere kunne lage en ny guide? snart konfirmasjon, mange som kjøper pc da.. Tror mange kunne få brukt for ny guide... Kjemebra forum/hw.no btw Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hadde faktisk tenkt til og si det samme Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Å herre... De har faktisk hovedkortet oppå den antistatiske posen . Ja, denne guiden bør i aller HØYESTE grad byttes ut. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Oyoy, den trenger en oppdartering ja. IDE-kabler Seriøst tho, det kunne nok vært greit med en ny guide, selv om det ikke er de mest radikale endringene siden sist. Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 er det noen med "makt" her som kan få til en opptatert guide? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Å herre... De har faktisk hovedkortet oppå den antistatiske posen . Ja, denne guiden bør i aller HØYESTE grad byttes ut. 8414095[/snapback] Ja, også ? har da aldri skadet noen å ha ett hovedkort, skjermkort eller hva som helst oppå en antistatisk pose. Så lenge du ikke tar ullsokken å gnikker den i mot kortet da.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 noe slikt som har tatt over ja? vært mye bedre til nybegynnerne! Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 http://www.hardware.no/guider/hele_maskine...i_praksis/19587 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Å herre... De har faktisk hovedkortet oppå den antistatiske posen . Ja, denne guiden bør i aller HØYESTE grad byttes ut. 8414095[/snapback] Ja, også ? har da aldri skadet noen å ha ett hovedkort, skjermkort eller hva som helst oppå en antistatisk pose. Så lenge du ikke tar ullsokken å gnikker den i mot kortet da.. 8506611[/snapback] Det har skadet veldig mange å ha hk, skjerkort, cpu osv på antistatisk pose. Jeg jobber på komplett og har vært veeeeldig mye borti det. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Poizon: Da synest jeg at du burde se om ikke du kunne ha oppdatert guiden, på kompletts regning seff. (les: på jobb). Det burde ikke ta deg så lang tid dersom du baserer deg på den som allerede finnes. Hvorfor skulle du/komplett bry deg/dere? -Vel se på det som hjelp til selvhjelp. Mange av deres kunder "henger" her på HW, og dersom folk leser og lærer så vil dere mest sannsynlig få ett par tre mindre support saker som en direkte følge, noe som vil tjene inn igjen din tid nesten med en gang... Såklart er det ganske umulig å legge sikkre "bevis" på bordet, men det burde være ganske klart at det ikke tar mange support saker for å dekke inn tiden det ville tatt å skrive en guide... Vel, utfordringen er gitt, Tar du den?! Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Jeg snakker aldri på komplett sine vegne. Og om det er noe de vil være med på å gjøre så stiller jeg selvfølgelig opp. Med bilder og hele greia. Men da må jeg ha godkjenning fra min arbeidsgiver. Noe jeg får tidligst mandag neste uke. Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Selvsagt maate det vaere med arbeidsgivers velsignelse, og sannsynligvis ikke med ditt nick men ditt navn/komplett paa artikkelen. Da venter vi i spenning pa mandag neste uke da! (Foerstkommende?) Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 tidligst førstkommende. Sier ifra med engang jeg får vite noe. Lenke til kommentar
Sheldon Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er en konfirmant som skal bygge nå ,så jeg folder alle mine hender... altså to... Lenke til kommentar
VesleKim Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Men da må jeg ha godkjenning fra min arbeidsgiver. Noe jeg får tidligst mandag neste uke. 8510742[/snapback] Mandag i dag... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sa tidligst Men det lot seg ikke gjøre akuratt nå. Ligger litt etter skjemaet, og det er mye og gjøre. Skal få tatt det når ting roer seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå