fotballkamera Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Oversett til tysk please:D 1. Hun satt ved siden av ei ung snill dame. 2. Den unge dama spiller tennis. 3. Han vil kjøpe denne røde genseren. 4. Han kjenner ingen berømte mennesker. 5. Husene er røde. 6. Svart kaffe og ferskt brød smaker godt. 7. Den gamle bilen hans er allerede ødelagt. 8. Jeg kjenner mange interessante mennesker. 9. Da jeg gikk hjem, regnet det. 10. Jeg vet at du liker is. 11. I går kjøpte han to nye filmer. 12. Vi er ikke ferdige, men vi kommer straks. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) det heter morsomme, ikke gøye ^_^ kan ikke tysk, så får ikke hjulpet deg der gitt.. Endret 18. april 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
fotballkamera Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 så hvorfor i Helv*te svarer du på tråden??+ Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 så hvorfor i Helv*te svarer du på tråden??+ 8413904[/snapback] Han ville bare rette på deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå