Gå til innhold

Nokia E61i tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den er raskere, slimmere, penere, sexyere, tøffere, bedre taster, bedre WiFi funksjonalitet, ser mer eksklusiv ut, har siste versjon av intellisync, er blitt kvitt joystick, har mer mellomrom mellom tastene, opptaker-knappen er blitt bedre skjult.

8425856[/snapback]

Fikk akkurat min e61i, og er så langt enig med Robbie :)

Eneste som jeg synes var litt vrient, var å få av og på baklokket. Er det bare jeg?

Lenke til kommentar

nå har jeg også fått min e61i, men jeg har problemer med å sette opp email konto, som yahoo, hotmail, gmail.

fins det noen tråder hvor de viser hvordan man setter opp mail kontoer? har forresten Netcom abo

Lenke til kommentar

Hotmail får man ikke satt opp. E61i støtter ikke http kontoer, kun POP og IMAP. Bortsett fra det vil det bare være å sette opp kontoene med den informasjonen din mailtjenesteleverandør gir deg (samme informasjonen du trenger for å sette opp kontoer i Outlook forsåvidt). Inngående og utgående server + evt info om hvilke porter som er i bruk og evt kryptering. Utover det er det bare brukernavn og passord som trengs. Gmail har den informasjonen liggende som en link i verktøykassen på sine sider veit jeg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
prøver nå laster ned en link, men den laster ned fra et annet aksesspunkt. hvordan får jeg til at den skal søke etter wlan?

8797273[/snapback]

Det er mulig du har funnet ut av dette. Du må gå inn i web-leseren, inn i innstillinger, så trykker du "tilgangspunkt", og still den på "alltid spør".

Lenke til kommentar
prøver nå laster ned en link, men den laster ned fra et annet aksesspunkt. hvordan får jeg til at den skal søke etter wlan?

8797273[/snapback]

Det er mulig du har funnet ut av dette. Du må gå inn i web-leseren, inn i innstillinger, så trykker du "tilgangspunkt", og still den på "alltid spør".

8841289[/snapback]

yes takk, fiksa det nå

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...