Tynnbart Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Hej! Har en maskin, den er vel 3 år gammel. Men i siste har den begynt å "plutselig" slå seg av selv. Og det står noe om "psyjas¤"¤42421daid memory low" opplegg. Men nå, når jeg slår på kommer jeg meg ikke inn i biosen en gang. Kan det være rambrikken som er defekt? Skal jeg flekke ut batteriet på hk? og da se om jeg kommer meg inn i biosen og sette på 'slik at jeg får bootet fra cd og evt. reinstallert xp.? Jee.. [ Denne Melding var redigert av: Tynnbart på 2002-12-20 12:56 ] Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Quote: Den 2002-12-20 12:56, skrev Tynnbart:Hej!Har en maskin, den er vel 3 år gammel. Men i siste har den begynt å "plutselig" slå seg av selv. Og det står noe om "psyjas¤"¤42421daid memory low" opplegg. Men nå, når jeg slår på kommer jeg meg ikke inn i biosen en gang. Kan det være rambrikken som er defekt?Skal jeg flekke ut batteriet på hk? og da se om jeg kommer meg inn i biosen og sette på 'slik at jeg får bootet fra cd og evt. reinstallert xp.?Jee..<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tynnbart på 2002-12-20 12:56 ]</font> Har du en eller flere rambrikker ? Har du to eller flere så ta ut den ene å se om det hjelper. Visst du hadde klart å fådd tak i hele feilmeldingen så kan du bare søke på google.com å finne ut hva den betyr. Du kan også prøve å slå av spontan restart i winxp, det gjøres på systeminnstillingene. Avansert-oppstart og gjennoppretting ta bort merket for start på nytt automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå