Gå til innhold

PC`n vi ikke starte

Tynnbart

Anbefalte innlegg

Hej!

Har en maskin, den er vel 3 år gammel. Men i siste har den begynt å "plutselig" slå seg av selv. Og det står noe om "psyjas¤"¤42421daid memory low" opplegg. Men nå, når jeg slår på kommer jeg meg ikke inn i biosen en gang.

Kan det være rambrikken som er defekt?

Skal jeg flekke ut batteriet på hk? og da se om jeg kommer meg inn i biosen og sette på 'slik at jeg får bootet fra cd og evt. reinstallert xp.?

Jee..

[ Denne Melding var redigert av: Tynnbart på 2002-12-20 12:56 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-12-20 12:56, skrev Tynnbart:

Hej!

Har en maskin, den er vel 3 år gammel. Men i siste har den begynt å "plutselig" slå seg av selv. Og det står noe om "psyjas¤"¤42421daid memory low" opplegg. Men nå, når jeg slår på kommer jeg meg ikke inn i biosen en gang.

Kan det være rambrikken som er defekt?

Skal jeg flekke ut batteriet på hk? og da se om jeg kommer meg inn i biosen og sette på 'slik at jeg får bootet fra cd og evt. reinstallert xp.?

Jee..

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Tynnbart på 2002-12-20 12:56 ]</font>

Har du en eller flere rambrikker ? Har du to eller flere så ta ut den ene å se om det hjelper. Visst du hadde klart å fådd tak i hele feilmeldingen så kan du bare søke på google.com å finne ut hva den betyr.

Du kan også prøve å slå av spontan restart i winxp, det gjøres på systeminnstillingene. Avansert-oppstart og gjennoppretting ta bort merket for start på nytt automatisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...