Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

trenger hjelp. MSI KT4 ultra

Anbefalte innlegg

heisann folkens eg lagte meg denna kontoen for eg trenger hjelp me datan min... cry.gif

kvar gang eg flytter på den så vil den kje starte orntligt....! den er liksom i gang men ingen bilde ellr noe kommer...! da kommer 3 pip og 3 sek pause og 3 nye sånn fortsetter da heilt til du stenger den...!

vist noen har da samma korte som meg kan dåke hjelpa meg då??

MSI KT4 Ultra

da skal stå i boko som føller me hovudkortet kva dei 3 pipa skal bety...!

trenger svar fortest muligt :D

Endret av elskerjentomi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse pipene maskinen lager, indikerer egentlig hva som er galt, ja, men jeg har ingen oversikt over hva "3sec beep, 3sec pause..." betyr. Det er sikkert noen som kan hjelpe deg med det.

Videre, MÅ du lære deg å skrive.

Ellers er emnetittelen din helt ubrukelig, ergo bør du endre denne før noen stenger tråden.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Jeg skjønte i hvertfall emnetittelen litt :)

Du sier at dette skjer hver gang du flytter på maskinen, hva med å ta en kjapp inspeksjon inni kabinettet og gå over bl.a skjemkort, RAM eller andre kort og se til at de sitter godt fast i sine respektive spor. Er du heldig så er det kun noe som har hoppet ut av sporet sitt.

Lenke til kommentar
Jeg skjønte i hvertfall emnetittelen litt :)

Du sier at dette skjer hver gang du flytter på maskinen, hva med å ta en kjapp inspeksjon inni kabinettet og gå over bl.a skjemkort, RAM eller andre kort og se til at de sitter godt fast i sine respektive spor. Er du heldig så er det kun noe som har hoppet ut av sporet sitt.

8413735[/snapback]

det er bra du jode:D

har prøvd alt sammen men får da kje til og funke.... :cry:

har hatt alt som kan flyttes på utav men får kje noko treff...!

Endret av elskerjentomi
Lenke til kommentar
3 pip vil si at det er en feil på minnet ditt (mer spesifik så er det en feil i de første 64Kb av minnet), prøv med andre RAM brikker (hvis du får tak i det) og pass på at minnet sitter skikkelig i.

8413750[/snapback]

har skifta porta men funka kje da men skal prøva me ei anna ram brikke...!

Lenke til kommentar
MSI KT4 kortene har normalt 4 status-LED bak sammen med to USB porter.  kombinasjonen rødt/grønt de lyser med skal gi hint om hva som er feil.

Har du flere minnebrikker så prøv å bruke bare en av gangen. sannsynligvis vil en av dem være feil.

8413953[/snapback]

ja vett 3av4 lyser rødt :S så det kan ver ramen ja. men bilde skall vell komme sjøl om att ramen ikke funker eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...