elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) heisann folkens eg lagte meg denna kontoen for eg trenger hjelp me datan min... cry.gif kvar gang eg flytter på den så vil den kje starte orntligt....! den er liksom i gang men ingen bilde ellr noe kommer...! da kommer 3 pip og 3 sek pause og 3 nye sånn fortsetter da heilt til du stenger den...! vist noen har da samma korte som meg kan dåke hjelpa meg då?? MSI KT4 Ultra da skal stå i boko som føller me hovudkortet kva dei 3 pipa skal bety...! trenger svar fortest muligt Endret 18. april 2007 av elskerjentomi Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Disse pipene maskinen lager, indikerer egentlig hva som er galt, ja, men jeg har ingen oversikt over hva "3sec beep, 3sec pause..." betyr. Det er sikkert noen som kan hjelpe deg med det. Videre, MÅ du lære deg å skrive. Ellers er emnetittelen din helt ubrukelig, ergo bør du endre denne før noen stenger tråden. Endret 18. april 2007 av Stian89 Lenke til kommentar
elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 hæ? ka meiner du? Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg skjønte i hvertfall emnetittelen litt Du sier at dette skjer hver gang du flytter på maskinen, hva med å ta en kjapp inspeksjon inni kabinettet og gå over bl.a skjemkort, RAM eller andre kort og se til at de sitter godt fast i sine respektive spor. Er du heldig så er det kun noe som har hoppet ut av sporet sitt. Lenke til kommentar
elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg skjønte i hvertfall emnetittelen litt Du sier at dette skjer hver gang du flytter på maskinen, hva med å ta en kjapp inspeksjon inni kabinettet og gå over bl.a skjemkort, RAM eller andre kort og se til at de sitter godt fast i sine respektive spor. Er du heldig så er det kun noe som har hoppet ut av sporet sitt. 8413735[/snapback] det er bra du jode:D har prøvd alt sammen men får da kje til og funke.... har hatt alt som kan flyttes på utav men får kje noko treff...! Endret 18. april 2007 av elskerjentomi Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) 3 pip vil si at det er en feil på minnet ditt (mer spesifik så er det en feil i de første 64Kb av minnet), prøv med andre RAM brikker (hvis du får tak i det) og pass på at minnet sitter skikkelig i. Endret 18. april 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 3 pip vil si at det er en feil på minnet ditt (mer spesifik så er det en feil i de første 64Kb av minnet), prøv med andre RAM brikker (hvis du får tak i det) og pass på at minnet sitter skikkelig i. 8413750[/snapback] har skifta porta men funka kje da men skal prøva me ei anna ram brikke...! Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hæ? ka meiner du? 8413703[/snapback] Emnetittelen din var helt klart forståelig, poenget er bare at det er veldig greit når man får greie på hva du trenger hjelp til, uten å måtte åpne tråden - slik den er nå Lenke til kommentar
elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 hæ? ka meiner du? 8413703[/snapback] Emnetittelen din var helt klart forståelig, poenget er bare at det er veldig greit når man får greie på hva du trenger hjelp til, uten å måtte åpne tråden - slik den er nå 8413787[/snapback] hehe ok:) Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 MSI KT4 kortene har normalt 4 status-LED bak sammen med to USB porter. kombinasjonen rødt/grønt de lyser med skal gi hint om hva som er feil. Har du flere minnebrikker så prøv å bruke bare en av gangen. sannsynligvis vil en av dem være feil. Lenke til kommentar
elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 MSI KT4 kortene har normalt 4 status-LED bak sammen med to USB porter. kombinasjonen rødt/grønt de lyser med skal gi hint om hva som er feil. Har du flere minnebrikker så prøv å bruke bare en av gangen. sannsynligvis vil en av dem være feil. 8413953[/snapback] ja vett 3av4 lyser rødt :S så det kan ver ramen ja. men bilde skall vell komme sjøl om att ramen ikke funker eller ? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hmm.. sjekk ut denne siden. litt nede der så er det tegninger som viser de 4 LED'ene og hva de betyr. sjekk det mot din LED feil kode.. mulig det ikke er minnet da.. Lenke til kommentar
elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 hmm.. sjekk ut denne siden. litt nede der så er det tegninger som viser de 4 LED'ene og hva de betyr. sjekk det mot din LED feil kode.. mulig det ikke er minnet da.. 8414055[/snapback] ok takker ja har funnet ut no att da er Ramen .. hmm ajja får se om eg klarerr å skaffe meg ny da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå