elskerjentomi Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 heisann folkens eg lagte meg denna kontoen for eg trenger hjelp me datan min... kvar gang eg flytter på den så vil den kje starte orntligt....! den er liksom i gang men ingen bilde ellr noe kommer...! da kommer 3 pip og 3 sek pause og 3 nye sånn fortsetter da heilt til du stenger den...! vist noen har da samma korte som meg kan dåke hjelpa meg då?? MSI KT4 Ultra da skal stå i boko som føller me hovudkortet kva dei 3 pipa skal bety...! trenger svar fortest muligt Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det kortet har AMI-BIOS ifølge msi.com og 3 pip har ifølge denne siden: http://www.amptron.com/html/bios.beepcodes.html å gjøre med minne. Er minnebrikkene festet skikkelig? Lenke til kommentar
Tokse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hvis du har flere minnebrikker kan du f.eks. prøve å ta ut en av dem eller prøve forskjellige minneslots for å finne ut hva som fungerer. Av erfaring vet jeg at mange hovedkort er kresne på RAM, også MSI-kort. (Hadde nettopp et msi-kort som til slutt ikke ville ha noen minnebrikker så jeg måtte hive kortet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå