Akvarius Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 i bilen min. Kan egentlig ikkje fatte det for den er utrulig falmet Problemet er at eg aller helst ikkje vil ha den katten oppe på taket på bilen min. Den har ein stygg tendens til å inrette seg kvar gong eg har vakset den. Så, er det noen som har peil på kos eg kan holde katten vekke? Uten å være grusom.. Man er tross alt glad i dyr. Og ja hund er best Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hadde samme "problemet" for en tid tilbake. Jeg løftet den alltid ned så fort jeg la merke til at den lå på taket, og til slutt så det ut til at den ble lei av å klatre tilbake opp på taket. Taket på biler er knalle plasser å sole seg, også blir de fort varme om sommeren Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Sprut litt vann på katten hver gang du ser den ligger der, så varer det sannsynligvis ikke lenge før den lærer. Samme metode har virket utmerket her for å holde katten unna juletreet, katten ser også ut til å huske fra år til år. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 20. april 2007 Forfatter Del Skrevet 20. april 2007 Vel, trur katten forstår at dette er fy fy. Den forsvinner kvar gong eg er i nærheten av bilen.. Tenkte på om det var noe eg kunne spøytet rundt bilen eller lign som gjør at katten holder seg vekke.. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Eddik kanskje? hvis du ikke har noe imot litt lukt for en god sak Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det finns noe i de fleste dyrebutikker, krystallgreier for å holde dyr vekke fra ting... Vet ikke om dette gjelder kun for markering, eller for dyrne generelt, da jeg aldri har hatt noe behov for det, men du kan jo stikke innom nærmeste dyrebutikk og sjekke det, da. Lenke til kommentar
ptta Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Du kan jo bruke et trekk til å ha over bilen. Du vet slike blå nylon-greier som dekker hele bilen? Da vil det kanskje ikke være så fristende for katten å sole seg der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå