claudia Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei! Jeg har en Seagate 400GB USB2.0 som falt over på den ene siden en natt.. Teppet tok imot men etter dette sluttet den kontakt med RootHub.. Maskinen min finner hardware - men den gir feilmelding med at det er noe galt med USB...OG at jeg må bytte USB.. Nå vet jeg hvor dyrt det er å recover files, så det er helt uaktuelt.. men jeg lurer på om det er mulig for meg å pille ut harddisken,- sette den inn i et vanlig tårn og så kopiere filene? Hvis da ikke selve harddisken er ødelagt. Jeg mistenker nemlig at det bare er chassiset!! DEt høres ut som det er noe løst der.. løst som i stikken til kablen.. Men.. den lager også litt snål lyd... som om den ikke kommer ordentlig igang.. sukk.. Noen tips? Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei! Jeg har en Seagate 400GB USB2.0 som falt over på den ene siden en natt.. Teppet tok imot men etter dette sluttet den kontakt med RootHub.. Maskinen min finner hardware - men den gir feilmelding med at det er noe galt med USB...OG at jeg må bytte USB.. Nå vet jeg hvor dyrt det er å recover files, så det er helt uaktuelt.. men jeg lurer på om det er mulig for meg å pille ut harddisken,- sette den inn i et vanlig tårn og så kopiere filene? Hvis da ikke selve harddisken er ødelagt. Jeg mistenker nemlig at det bare er chassiset!! DEt høres ut som det er noe løst der.. løst som i stikken til kablen.. Men.. den lager også litt snål lyd... som om den ikke kommer ordentlig igang.. sukk.. Noen tips? 8413491[/snapback] ja, du kan ta den ut og sette den inn i maskinen, sjekke om du finn den i windows. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nettopp derfor jeg aldri har eksterne harddisker på høykant Uansett hvor mye tøffere det måtte se ut. Ta ut disken og monter den i PC-en. Mulig du klarer å redde noe data. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Var disken påslått eller av da dette skjedde? Spør av nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå