Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Matte Eksamen 1mx GK

Anbefalte innlegg

Hallo jeg har en matte eksamen om tre uker, jeg har ikke hatt mye øving. Neon som vet om det fins noen gode internett sider på norsk eller engelsk, der det er mulig å lære en del. Har sett innom Matematikk.net. Funnet en del formler som kan komme i godt hånd.

takker på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hallo jeg har en matte eksamen om tre uker, jeg har ikke hatt mye øving. Neon som vet om det fins noen gode internett sider på norsk eller engelsk, der det er mulig å lære en del. Har sett innom Matematikk.net. Funnet en del formler som kan komme i godt hånd.

takker på forhånd

8413402[/snapback]

Det enkleste er å lese i boken du har i faget :)

Lenke til kommentar
Bibloteket låner ut så det er bra:D

Janhaa: Mange nyttige eksamen oppgaver der, mulig å finne svaret på noen av de noen sted? Vil jo se om jeg gjør det rett :/

8416488[/snapback]

Kjøper du eksamensheftet, 1MX, på bokhandelen så får du oppgaver med fullstendig løsningsforslag (ca kr 100). Fagbokforlaget.

Eller sjekk nettet: www.eksamen.com

:)

Lenke til kommentar

takker på forhånd

8413402[/snapback]

her har du en eksamensoppgave med løsningsforslag:

http://www.jenso.net/kealle/eksamen/1my_2002_des.pdf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...