Skavold Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Ser dere har opprettet fotogalleri, og allerede fylt opp med gallerier. Synes bare det blir litt feil å legge tråder som bare spør hvilken telefon som har best kamera i den forumseksjonen. Håper "Fotogalleri" blir akkurat det, og ikke en helt egen forumseksjon for mobilkamera Ellers et fint tiltak! Endret 18. april 2007 av OML Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Takk for tilbakemelding! Vi har ikke gjort noen avgjørelse verken for eller mot diskusjoner om mobilfotografering. Noen spesiell årsak til at du ikke vil ha vanlige diskusjoner i forumet? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg mener at da blir i hvert fall navnet feil, om det skal diskuteres andre ting enn opplastede fotografier. Om man skal diskutere hvilket kamera som er best, så stemmer ikke det med tittelen "Fotogalleri". Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei. Godt initiativ. Blir fint om alle brukere etterhvert laster opp sine bilder og videoer så man til slutt får et fint galleri. Har noen spørsmål og forslag til den nye seksjonen, som bruker og moderator: 1. Skal det brukes som rent galleri, eller skal alle kamerarelaterte spørsmål også plassereres her? Før ville "Åpen diskusjon om mobil" vært riktig seksjon til slike spørsmål, er det fortsatt det? 2. Enkelte galleri-tråder på forumet har krav om at bilde skal være med i posten for at man skal poste. Skal det i de ulike trådene i galleriet foregå diskusjon, eller er det regel om at man må poste bilde her også? 3. Hvis seksjonen skal brukes utelukkende som galleri, hva med en funksjon som automatisk oppretter galleritråd for hver modell med kamera ut ifra spesifikasjoner i prisguiden, og at tilgangen til å lage egne tråder stenges? Hadde noe mer på hjertet men det har som vanlig gått i glemmeboksen. I hvert fall fint initiativ, men trenger litt oppklaring rundt formål og regler. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Som en prøveordning åpner vi for all slags diskusjon rundt mobilfotografering og video. Det kommer til å foregå mange slike diskusjoner i galleriet uansett, så da ser jeg ikke noen grunn til å påby folk å poste bilder for at de skal kunne snakke. Så alle diskusjoner som går spesifikt på fotografering og kamerabruk på mobiler i Åpen diskusjon-kategorien kan fint flyttes til Mobilfoto. Ønsker heller ikke å låse diskusjonen til bestemte modeller, da det kan være mange anledninger der man vil snakke om flere telefoner samtidig ("Hvilken mobiltelefon har best kamera?", "Skal ta bilder i mørket, er K800i eller N95 best?", osv) Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Okay, det blir altså en seksjon for snakk og diskusjon relatert kamera på mobil. Det er vel og greit det, men da synes jeg som OML at navnet bør endres. Da er det jo ikke et galleri, men et forum hvor folk oppfordres til å legge ut bilder i tillegg til diskusjonen. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kategorien heter "Mobilfoto", ikke noe med galleri. Men om dere har noen gode forslag til navn tar vi gjerne imot det. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Har den alltid hett det? Trodde den ble introdusert under navnet "Mobilgalleri", jeg. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Nei, du tenker nok på tittelen på artikkelen vår. Tittelen på forumet har hele tiden vært "Mobilfoto". Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 OK, da så Likevel mener jeg det ikke passer seg å ha mobilfotorelaterte spørsmål der. Hovedsaklig fordi det er såpass spesialisert at man likegjerne kunne hatt flere underforum for andre mobilfunksjoner, men også fordi jeg tror det blir veldig tamt der inne, lite besøkende osv. Ideen om fotogalleri, derimot, er ganske fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå