erikman Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 jeg har en HP pavilion dv 9005. den har lagrings plass på 100gb men jeg synes det er for lite. så jeg lurer på hva sklags HD jeg kan putte i den viss det i heletatt er mulig. det er to disker iden fra før tror jeg. er det da mulig og bytte ut de to med to større (tror det ligger noe HP system greier på den ene) jeg vill helst ha til sammen min 300gb Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) jeg har en HP pavilion dv 9005. den har lagrings plass på 100gb men jeg synes det er for lite. så jeg lurer på hva sklags HD jeg kan putte i den viss det i heletatt er mulig. det er to disker iden fra før tror jeg. er det da mulig og bytte ut de to med to større (tror det ligger noe HP system greier på den ene) jeg vill helst ha til sammen min 300gb 8413310[/snapback] Det er kun 1 HDD i denne, av grensesnittet S-ATA. Det er vel 1-2 skruer som fester lokket på denne maskinen. Så er det 1-2 skruer som holder den fast til maskinen. Har du fortsatt garanti på den, ville jeg latt en autorisert servicepartner bytte HDD'en for deg. EDIT: Kan og kjøpe en ekstern HDD, da du ikke får stort mye større disker i den størrelsen. Endret 18. april 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
erikman Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 men skal jeg kjøpe 2.5 eller 3.5?? Lenke til kommentar
erikman Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 på min data maskin står det to stykker da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå