nidaerN Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kommer verken inn på steam eller mirc etter jeg resetta routeren. Kan det være noen porter eller noe som er låst eller noe? Når jeg åpner steam står det "updating steam" så skjer det ingenting, den er på 0 hele tida, så kommer det feilmelding om "retry connection" eller "offline mode" aka den mener jeg ikke har nett.. Men det har jeg.. I tillegg kommer jeg ikke på irc kthX (: Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 portforward.com Lenke til kommentar
f0rp Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hender noen ganger til meg også. jeg bare skrur av brann muren så virker det igjen Lenke til kommentar
nidaerN Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Hvordan vet jeg hvilke porter jeg skal åpne a? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Velg router og deretter program på portforward.com. Er du i tvil kan du sjekke i selve programmet hvilke porter det bruker. Lenke til kommentar
nidaerN Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Prøvd port forwarding. Men det hjelper fortsatt ikke. Andre tips? Lenke til kommentar
Beleth Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 har samme problem, vennligst kom med flere løsninger Lenke til kommentar
Beleth Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) jeg har iallefall telenor, prøvd alt som har med brannmur og porter å gjøre : / Endret 18. mai 2007 av oxygenz Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Kanskje din linje har blitt sperret pga. spam eller virus? Da blir stort sett alle portene sperret. Sjekk mailen din hos Telenor. Mer info finner du her. Endret 18. mai 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Hvis det skjedde etter reset så er det nok ikke ISP-en Hva slags router er det? Høres ut som firewallinstillingen i den er satt til å blokkere det meste Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 om det skjedde etter restart så kan det være isp som har laggt inn blokkering ja... Lenke til kommentar
Beleth Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 ikke fått noe melding fra telenor om blokkering nei. Routern er en speedtouch 546t2 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Hmm.. Du kunne jo ha prøvd et bridgemodem (uten routerfunksjon) for å se om det er routeren som er problemet eller ikke. Du kan evt. sette opp Speedtouchen i bridgemodus. Husk å sett opp PPPoE ([email protected] og passord) på maskinen etterpå. Forresten.. Når du connecter IRC, hvilken feilmelding får du? Får du opp noe i det hele tatt? Endret 21. mai 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå