Hummm Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Har nettopp kjøpt en Fujitsu-Siemens Amilo Si1520, men mangler en passende bæreveske til denne. Dette blir i utgangspunktet bare en veske for transport til-fra jobb osv., så jeg er egentlig på utkikk etter en liten og kompakt variant...gjerne litt kul også. Har sett en som virket ganske OK hos Targus: Fusion Notebook Case, men er veldig mottakelig for andre tips. Finnes det noen forhandler i Oslo-gryta som har godt utvalg? Jeg er av typen som foretrekker å holde en vare mellom hendene før jeg foretar noe valg...det hender at bilder lyver. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er nok bare å gå ned til en lokal forhandler. Vet datakjeden selger bærevesker. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg var innom alle lokale i oslo sentrum (bare 15" + der) og fant tilslutt min på Morris (koffert-butikk). Ikke noe å se på, men solid og med skulderstropp. Har i tillegg en liten tøypose for PSU slik at den ikke riper opp PC siden de akkurat får plass i samme rommet. Lenke til kommentar
Hummm Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det er nok bare å gå ned til en lokal forhandler.Ja...men hvilken, mon tro? Vet datakjeden selger bærevesker.Utvalget der er skikkelig labert...som sagt; jeg leter etter et sted hvor de har mye utstillt i butikken. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er nok bare å gå ned til en lokal forhandler.Ja...men hvilken, mon tro? Vet datakjeden selger bærevesker.Utvalget der er skikkelig labert...som sagt; jeg leter etter et sted hvor de har mye utstillt i butikken. 8413045[/snapback] Tror nesten du må lete litt, vet utvalget er ganske labert i butikken. Men de har iallefall bærevesker Du får sette av en dag der du går litt rundt i byen for å finne det som best passer deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå