Gå til innhold

The Experience: Billettpriser The eXperience 2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker dere fortsatt PTN, eller har dere kommet opp med et eget system denne gangen? :) Ser ikke at det er blitt besvart før, men selvfølgelig, jeg kan ta feil.

Og for crew, vi får fri inngang også i år, eller vi må betale inngang? Hvis vi vil være sikre og bestille billett, kan vi da refundere den hvis vi kommer inn i crew? Noen få spørsmål fra meg.

Lenke til kommentar

Systemet er ferdig og testet ut nå. Muligheten for å booke billetter er der, men betaling vil ikke være tilgjengelig før om noen dager.

Det kommer nyhet i morgen tidlig med linker til systemet. :)

Beklager forsinkelsen men i morgen før kl 10 slippes hordene løs på systemet. :love:

Lenke til kommentar
Systemet er ferdig og testet ut nå. Muligheten for å booke billetter er der, men betaling vil ikke være tilgjengelig før om noen dager.

Det kommer nyhet i morgen tidlig med linker til systemet. :)

Beklager forsinkelsen men i morgen før kl 10 slippes hordene løs på systemet.  :love:

8456851[/snapback]

Er det i dag billetsystemet blir lagt ut?

Lenke til kommentar

Oi.. jeg trodde det var imorgen.. men systemet er ute alt!!

EDIT: Har enda ikke fått aktiverings-emailen min :(

EDIT2: Fikk vist logget inn likevel. Håper bare at biletten jeg reserverte ble reservert.

Endret av Ernie2k
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Vi venter på bekreftelse fra banken på at alt er ok i deres ende. Jeg har ikke spesiellt lyst til og sitte med 2000+ godkjenninger av betalinger, hvis så skulle skje. :innocent:

De som har reservert billett(er) er sikret billett også. No worries.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...