:---{D Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Vil bilettene selges på Partyticket eller? 8422543[/snapback] Det ble gjort i fjor, og fungerte. Tipper det blir gjort i år også. Lenke til kommentar
Alex_86 Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) never mind. fant det ut :!: Endret 21. april 2007 av Alex_86 Lenke til kommentar
iernie Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Selges bilettene ved midnatt eller midt på dagen imorgen elns? EDIT: Ser enda ingen biletter til salgs D: Endret 23. april 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Nå er det 23. april, når i dag starter salget? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Det er ikke satt noe tidspunkt for når det starter i dag. Vi jobber med det fortsatt, de små detaljene gjenstår. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Hjemmesiden burde hatt Feed! Si ifra når det starter. Noen ca. klokkeslett? Lenke til kommentar
madbird Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Hvordan setter jeg setet mitt til hellfragger rekken fubar? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 vi holder på med billettsystemet enda dessverre. Det er mye som må på plass og siste biten nå er kontoinformasjon og KID serie, slik at innbetalinger registreres riktig når det går inn i regnskapet. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Bruker dere fortsatt PTN, eller har dere kommet opp med et eget system denne gangen? Ser ikke at det er blitt besvart før, men selvfølgelig, jeg kan ta feil. Og for crew, vi får fri inngang også i år, eller vi må betale inngang? Hvis vi vil være sikre og bestille billett, kan vi da refundere den hvis vi kommer inn i crew? Noen få spørsmål fra meg. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Ser ut som de bruker et egenlaget system. Kommer den til å være ferdig i dag (om 2 timer)? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Systemet som brukes og muligheter for å kjøpe billetter kommer når det kommer, nytter ikke å purre siden det ikke blir kjappere klart av den grunn. Og når billettsalget er åpnet kan dere og se hvilket system som brukes, enkelt sagt. Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Systemet er ferdig og testet ut nå. Muligheten for å booke billetter er der, men betaling vil ikke være tilgjengelig før om noen dager. Det kommer nyhet i morgen tidlig med linker til systemet. Beklager forsinkelsen men i morgen før kl 10 slippes hordene løs på systemet. Lenke til kommentar
iernie Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Det er godt å høre! Da må jeg finne en måte å booke mens jeg enda er på skole... Lenke til kommentar
sindreij Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Systemet er ferdig og testet ut nå. Muligheten for å booke billetter er der, men betaling vil ikke være tilgjengelig før om noen dager. Det kommer nyhet i morgen tidlig med linker til systemet. Beklager forsinkelsen men i morgen før kl 10 slippes hordene løs på systemet. 8456851[/snapback] Er det i dag billetsystemet blir lagt ut? Lenke til kommentar
iernie Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Oi.. jeg trodde det var imorgen.. men systemet er ute alt!! EDIT: Har enda ikke fått aktiverings-emailen min EDIT2: Fikk vist logget inn likevel. Håper bare at biletten jeg reserverte ble reservert. Endret 24. april 2007 av Ernie2k Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Reserverte en billett selv tror jeg, men kom ikke noe "confirmation". Vet dere når betalingssystemet vil være oppe? Lenke til kommentar
Darth Reidar Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. mai 2007 Vi venter på bekreftelse fra banken på at alt er ok i deres ende. Jeg har ikke spesiellt lyst til og sitte med 2000+ godkjenninger av betalinger, hvis så skulle skje. De som har reservert billett(er) er sikret billett også. No worries. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg