Gå til innhold

Hva synes folket om Hot Fuzz?

Wooho

Anbefalte innlegg

Var på kino i går og fikk sett den nye action-komedie filmen Hot Fuzz fra den samme mannen som gav oss den geniale Shaun Of The Dead

Hot Fuzz tar for seg parodier på en rekke kjente action filmer som Point Break og The Matrix Revolutions for å nevne noen få. Men detter er ikke noe shitty forsøk de prøver på som det har blitt gjort med Epick Movie og Scary Movie fimene.

Filmen leverer godsakene akkurat som det Traileren henviser til og pluss mye mye mer.

Så noen som har sett filmen og likte den?

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra film. Kjente igjen mange av skuespillerne fra Shaun Of The Dead med mer. Britiske komedier er elsk. Tror jeg kanskje synes Shaun Of The Dead var en smule bedre enn Hot Fuzz, men uansett. To veldig gode filmer. Men siden jeg nettopp så Hot Fuzz må det få synke litt før jeg avgjør hvilken som var best.

Anbefales til alle Shaun Of The Dead-fans og britiske komedier-fans. :p

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Så den og elsket den. Enda en herlig britisk komedie med stil. Minst like bra som Shaun Of The Dead som eide.

8412738[/snapback]

Synes den personlig lå et par hakk over Shaun of the Dead. Det virket som om de rett og slett hadde tatt seg mer tid og råd til å lage en bedre film.

Lenke til kommentar

Den referte til ekstremt mange filmer, som jeg så nå på imdb.com

Synes Hot Fuzz burde blitt kortet ned, hvis ikke ned til 90 minutter, i hvertfall kortet ned litt.

Holder til en 7/10 her, primært pga de festlige skytescenene mellom Angel og landsbyfolket.

Lenke til kommentar
Men når er det egentlig de parodierer The Matrix Revolutions? :p

8515583[/snapback]

The Matrix Revolutions (2003)

-  The model village battle between Nicholas Angel and Simon Skinner in the rain spoofs the final battle between Neo and Agent Smith

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...