wolf91 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 CD-ROM vises ikke på Min Datamaskin men den vises i BIOS. Får ikke innstalert noe! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Restart maskinen.. 8413556[/snapback] han sier bios viser den så tror han har gjort det men jeg er ikke sikker på hva du skal gjøre, men sjekk at alle kablene er ordentlig i Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Restart maskinen.. 8413556[/snapback] han sier bios viser den så tror han har gjort det men jeg er ikke sikker på hva du skal gjøre, men sjekk at alle kablene er ordentlig i 8415774[/snapback] /hevnemodus on Han sier bios viser den, så han har nok kablene i! /hevnemodus off Tilbake til saken: Dette er noe som har skjedd med meg noen ganger også, men jeg pleier bare å restarte maskinen. Prøv å start maskinen uten CD-romen i, skru den av igjen, plugg den i igjen og start opp igjen.. Det er ofte sånne små ting når det gjelder slikt.. Ellers så kan det hende at den er blitt defekt..? Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Høyreklikk My computer- > Properties-> Hardware- > Device Manager -> Actions -> scan for hardware changes da virker det igjen Endret 18. april 2007 av Skruff Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Det virker nå måtte fikse det inne på registeret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå