tomboy82 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hei! Bare et lite spørsmål, ble forslaget i statsbudsjettet for i år, om fjerning av avgiftsfri diesel til båt gjennomført eller ikke? MVH Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er fullt mulig å fylle avgiftsfri diesel fortsatt Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Skulle vært avgiftsfri bensin på båt også. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Om det ikke er lov med avgiftfri diesel på båten min lenger. Så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre med resten av tønna jeg har. Men det jeg har hørt så ble det ikke noe av det tullet. Om så mye diesel som min snekke bruker. Kommer det til å være år til jeg går tom. Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det ble ikke gjennomført...... Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 viss du har oljefyr i huset så kan du bruke den olja/diselen som er på den. det er akurat samme greia som avgiftsfri disel Lenke til kommentar
Hi-Fi Lasse Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 viss du har oljefyr i huset så kan du bruke den olja/diselen som er på den. det er akurat samme greia som avgiftsfri disel 8506439[/snapback] Avgiftsfri diesel er vel strengt tatt helt lik som vanlig diesel sett bort ifra grønnfargen? Lenke til kommentar
L.. Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 viss du har oljefyr i huset så kan du bruke den olja/diselen som er på den. det er akurat samme greia som avgiftsfri disel 8506439[/snapback] Fyrer med disel/olje på min båt nå. Gratis disel fra et anlegg jeg jobbet på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå