OmBot Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 Jeg har akkurat mottatt en e-postmelding i Outlook XP som inneholder et vedlegg i form av en .exe-fil. Denne får jeg ikke tilgang til pga. noen obskure sikkerhetsinnstillinger som jeg ikke får deaktivert fordi jeg ikke klarer å finne det noe sted i menyene. Noen som kan hjelpe meg med dette? På forhånd takk. Lenke til kommentar
B2S Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 1. Åpne ditt epost program. 2. Klikk på verktøy/tools 3. Klikk på alternativer/options 4. Klikk på skillearket som heter sikkerhet/security 5. Fjern hake nr. 2 (Do not allow potentional etc.) 6. Trykk bruk/apply 7. Trykk OK 8. Lukk Outlook 9. Start det opp igjen. 10. Problem løst? Bravo 2 Six, OUT! Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 20. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2002 Dessverre, det var nok ikke løsningen. Ingen haker er krysset av der..... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Søk i forumet. Det er tatt opp før. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Ta en kikk her. Det er løsningen på problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå