DoubleIce Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 hei vi har fremmføring i morgen så dette haster! har laget en side med publisher 2007 og skal hoste den opp på home.no med smartftp som de anbefaler. men hvilke filer skal jeg egnetlig laste opp? kan ikke dette her veldig mye men alle andre lager piczo sider og da vi lager en side uten piczo.com etter adressen vil bli en veldig bra løft forteller den ene lærern vår. takk for allh jelp Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vel, du laster vel opp de filene og mappene du har laget og trenger for å vise hjemmesiden riktig. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 med andre ord, du laster opp alle filene og mappene i publisher 2007 mappen Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jepp, det var også en måte å si det på Lenke til kommentar
DoubleIce Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 ja skjønte det, men hvor skal jeg laste de opp til-? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva mener du? Til hvilken mappe i FTP'en? Har i hvert fall aldri brukt home.no, men det blir vel under ftp.home.no (?), public_html eller www kanskje? Har ikke peiling på Home.no Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 www er vel sa vidt jeg vet en snarvei til public_html, sa det blir det samme. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Såvidt jeg vet er det ingen slike mapper, så det er bare å slenge hele sulamitten opp via FTP Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Flyttes til Nett-tjenester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå