TST Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Gameplay-klipp fra nytt rullebrettspill. Se videoen Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det der så jo VELDIG lovende ut! Skate-spill sjangeren trenger litt forfriskninger fra Tony hawk serien, som jeg føler de melker vel mye nå... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det ser bedre og bedre ut Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ser dritbra ut. Tony Hawk spillene har tapt seg med å bli altfor arkade og urealistisk. Her er vi tilbake old school hvor man må streve for å ta en ollie bare Helt konge ! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Dette var utvilsomt pent, både fysikkmessig og grafikkmessig. Som Avean sa så har Tony Hawk spillene tapt seg, og blitt melket en god del, så dette er jo utvilsomt en forfriskning i denne spillsjangeren. Håper EA virkelig går inn for dette, og gjør det bra... Forresten: Noen andre som har fått litt "hakking" på videoen? Lenke til kommentar
thans Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jo, videoen virket litt hakkete her og. Spillet ser spennende ut. Håper man får den frihetsfølelsen man fikk av de tidlige tony hawks spillene. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Denne videoen hakker noe voldsomt for meg i Firefox, men dog ikke i IE. De fleste andre videoer på gamer.no hakker også. Noen som har peiling på hva det kan være? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Denne videoen hakker noe voldsomt for meg i Firefox, men dog ikke i IE. De fleste andre videoer på gamer.no hakker også. Noen som har peiling på hva det kan være? 8415443[/snapback] Hva slags linje sitter du på? Kanskje du må pause videoen litt for å la den bufre, før du fortsetter? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) 3,5 Mbit. Ikke noe i veien med linja, videoen ble lastet ned på full hastighet i IE første gangen jeg testet, men nå hakker den der også. Edit: Er visst bare rutern min som ikke liker høy trafikk på BT. Elendige Linksys. Endret 19. april 2007 av TrondH86 Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Ahhhh, dette spillet ser lovende ut! Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Yey, endelig et LITT realistisk skatespill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg