Alec90 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg vurderer å kjøpe meg Splinter Cell Double Agent, det ser veldig bra ut, og høres bra ut. Men er det noen som har det som kan si hva de mener om det? Bør jeg kjøpe det? Eller er det et spill som er ganske likt, som er bedre? Ligger til 299,- på cdon, å det er tilbud, vil ikke vente altfor lenge med å kjøpe det isåfall.. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Kjøp det, spill det, never look back... Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Du er så lur du, vet du hva jeg sier: æ kom igjen a Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det bra til ps3? Noen som har det ? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Spillet er kjempemoro! Et av de spillene jeg er mest fornøyd med til 360. Single playeren er rett og slett herlig. Så jeg anbefaler deg å kjøpe det, om du virkelig har lyst på det selv Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Spillet er kjempemoro! Et av de spillene jeg er mest fornøyd med til 360. Single playeren er rett og slett herlig. Så jeg anbefaler deg å kjøpe det, om du virkelig har lyst på det selv 8414815[/snapback] Er det bedre en de tidligere spillene synes du? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det bedre en de tidligere spillene synes du? 8414863[/snapback] Kan si det slik at det er det eneste Splinter Cell-spillet jeg har orket å fullføre Lenke til kommentar
ttt Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det bedre en de tidligere spillene synes du? 8414863[/snapback] Kan si det slik at det er det eneste Splinter Cell-spillet jeg har orket å fullføre 8414871[/snapback] det høres bra ut, med tanke på at jeg heller aldri har giddet det Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 kjøp det.. veldig bra spill.. å det var jo ganske billig også. Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Synes det ikkje er like bra som de andre i serien, men eg er veldig fornøyd med spillet... Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Er det bedre en de tidligere spillene synes du? 8414863[/snapback] Kan si det slik at det er det eneste Splinter Cell-spillet jeg har orket å fullføre 8414871[/snapback] Faktisk motsatt med meg... Liker ikke friheten i Splinter Cell spill, og oppholdene i terrorost HQ var boring! Fikk aldri til å dekryptere mailen... (den terningen...) Syns det er gøyest når du blir fraktet fra oppdrag til oppdrag som SC 1-3 og må gjøre alle objectives. Men de snikebanene jeg fikk prøve var dritgøye! Forresten, noen som har tips til den krypteringsgreia? Og har jeg mye igjen av spillet? Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Er det bedre en de tidligere spillene synes du? 8414863[/snapback] Kan si det slik at det er det eneste Splinter Cell-spillet jeg har orket å fullføre 8414871[/snapback] Faktisk motsatt med meg... Liker ikke friheten i Splinter Cell spill, og oppholdene i terrorost HQ var boring! Fikk aldri til å dekryptere mailen... (den terningen...) Syns det er gøyest når du blir fraktet fra oppdrag til oppdrag som SC 1-3 og må gjøre alle objectives. Men de snikebanene jeg fikk prøve var dritgøye! Forresten, noen som har tips til den krypteringsgreia? Og har jeg mye igjen av spillet? 8419865[/snapback] Du har ca 2 levels igjen. En i Afrika, den beste levelen i spillet og et siste besøk innom JBA kvarteret. Når det gjelder den dekrypterings kuben var den veldig lett, du skal få 3 like tall på hver sin side på kuben som f.eks tallet 000. Legger ved noen bilder jeg tok frem da det var noen andre som satt fast akkurat på denne dekrypterinen for en studn siden. Endret 19. april 2007 av Wooho Lenke til kommentar
Alec90 Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Takk for alle synspunkter Kommer nok til å gå for dette spillet, neste uke er det i boks Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det er bra.. Bare til å glede seg.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og er derfor blitt stengt. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg