Itw Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Heisann Har akkurat fått G15 i hus og lurer på hva som finnes av programmer\plugins til det? Har jo hørt at man kan få opp msn på displayet mens man spiller osv.. Så er jo slike ting jeg er ute etter:) Og akkurat nå spiller jeg jo Test Drive unlimeted så er det noe i fra det spillet som kan vises på displayet? Mvh ITW Lenke til kommentar
TheAce- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Heisann Har akkurat fått G15 i hus og lurer på hva som finnes av programmer\plugins til det? Har jo hørt at man kan få opp msn på displayet mens man spiller osv.. Så er jo slike ting jeg er ute etter:) Og akkurat nå spiller jeg jo Test Drive unlimeted så er det noe i fra det spillet som kan vises på displayet? Mvh ITW 8412065[/snapback] Kom over denne linken her Viser hvordan man lager et custom display til LCD skjermen på et G15 tastatur.. Du kan også laste ned lavalys som er et program som gjør at du får se veldig mye nyttig på LCD-displayet(men tror det koster litt).. Men hvis du trenger noe annet er jo det bare å ta en titt på denne siden her Endret 18. april 2007 av TheAce- Lenke til kommentar
Itw Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Vet ikke av noen ferdige programer? Så man sliper og mekke selv... Lenke til kommentar
TheAce- Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Vet ikke av noen ferdige programer?Så man sliper og mekke selv... 8412809[/snapback] Jeg har ingen på tungen nå , men du finner helt sikkert noe på google om du leter litt.. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Har googlet litt og funnet ut at den kan vise inboxen til mailen, men ingenting morsomt\nyttig ennå... Var litt ute etter noe som viste både cpu temp og last så må nok mekke selv da:) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 http://www.g15mods.com er en genial side Finner mange fine programmer der! Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Det er veldig lett å mekke noe selv i LCD studio. Tar deg nok ikke mer enn 1/2 time Lenke til kommentar
Itw Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Var bra den netspeed saken på g15mods sia da:) Ja skal nok se litt på det og mekke selv ettervert:) Lå jo mye bra inne på den sia så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå