Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i fast forhold

Anbefalte innlegg

:) Du svarer ikke særlig på innleggene, i stede kommer du med nye momenter og spørsmål. Er dette seriøst?

Du har fått ganske gode svar på spørsmålet ditt og jeg tenker at du allerede vet om hvorvidt drømmen om større bryster bør være en faresignal i ekteskapet eller ikke...

Endret av Lilhla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting jeg savner er faktisk større pupper. Kan det være så enkelt ?

8419039[/snapback]

Gjør henne gravid! Så blir de en god del større ihvertfall i en periode. :p

litt mer seriøst, hvis du er glad i dama spiller det inger rolle hvor store puppene hennes er. Det er nå ihvertfall min mening.

Lenke til kommentar

Beklager hvis det virker forvirrende.

Saken er at vi har hatt sex i langt tid uten at noen unger har dukket opp.

Etter at vi begge ble sjekket av sykehuset, så er det forsovet ingenting galt med oss (hun har dog noen hormonelle problemer).

Kanskje jeg bare frykter at det ikke blir barn ?

Lenke til kommentar
Beklager hvis det virker forvirrende.

Saken er at vi har hatt sex i langt tid uten at noen unger har dukket opp.

Etter at vi begge ble sjekket av sykehuset, så er det forsovet ingenting galt med oss (hun har dog noen hormonelle problemer).

Kanskje jeg bare frykter at det ikke blir barn ?

8423205[/snapback]

Dersom dere begge har fått sjekket fruktbarheten er det jo ikke noe i veien for at dere skal klare å lage barn, men det er vel ofte sånn at de som stresser med det sliter med å bli gravid. Så mitt tips til dere er å slappe av og ikke tenk så mye på at dere skal lage barn. Bare kjør på og kos dere.... :thumbup:

Lenke til kommentar

Du sier du tar degselv på fersken i å kikke på andre damer..

Husk at disse bare er en fantasi, du ser ikke de samme problemene

du hadde fått med disse som med din vanlige partner. (Kjedsomhet?)

Lett å se pene damer tusle forbi å tenke alt som kunne skjedd i de

rette scenarioene, men real guts er å ta seg selv i å tenke dette, å

jobbe desto mer med det eksisterende forholdet ditt.

For det er jo forskjell på kjærlighet og fantasi :)

Lenke til kommentar
Er det den veien det går med meg også ?

8412428[/snapback]

Da er det noe galt med vennen din. Men hvorfor spør du oss egentlig ? Skjønner ikke helt hvordan vi kan forklare din situasjon bedre enn du kan selv.

8412472[/snapback]

Er det? De aller fleste er i stand til nesten hva som helst om forholdene ligger til rette for det/er spesielle nok.

AtW

Lenke til kommentar

8412428[/snapback]

Da er det noe galt med vennen din. Men hvorfor spør du oss egentlig ? Skjønner ikke helt hvordan vi kan forklare din situasjon bedre enn du kan selv.

8412472[/snapback]

Er det? De aller fleste er i stand til nesten hva som helst om forholdene ligger til rette for det/er spesielle nok.

AtW

8434792[/snapback]

Hvis det er slik at de fleste er i stand til nesten hva som helst om forholdene ligger til rette for det, synes jeg det ligger dårlig ann med oss :no: Hvor er selvkontrollen, hvor er fornuften og respekten?

Jeg er av den typen som finner mange tiltrekkende og fort kommer i kontakt med mennesker. Ved flere anledninger har jeg både hatt muligheten til og hatt lyst til å være fysisk med andre enn kjæresten. Men, jeg har tatt et valg og selv om det kan være vanskelig å motstå fristelsen fordi begjæret og noen ganger alkoholen herjer i kroppen, er det opp til meg å bestemme hvordan jeg skal handle selv om forholdene ligger til rette.

Som du sier, man er i stand til nesten hva som helst- også å velge bort å falle for fristelsen og heller bestemme seg for å ikke såre den man lover å være tro i mot. Det er her fornuften og respekten kommer inn i bildet. Hvis kjæresten synes det er ok, er det bare tut og kjør. Hvis ikke, synes jeg en burde ha respekt for det og ta hensyn. Klarer man ikke det, ta konsekvensene og bryt.

Lenke til kommentar

8412428[/snapback]

8412472[/snapback]

AtW

8434792[/snapback]

Hvis det er slik at de fleste er i stand til nesten hva som helst om forholdene ligger til rette for det, synes jeg det ligger dårlig ann med oss :no: Hvor er selvkontrollen, hvor er fornuften og respekten?

Det kan du gjerne mene, men det viser seg å være tilfellet at mennesker er i stand til å gjøre utrolig mye om forholdene ligger til rette. I mine øyne får man bare et bdre og mer rasjonelt handlingsmønster av å innse dette.

AtW

Lenke til kommentar

Jeg må si meg enig med Lilhla. Hvor er selvkontrollen, fornuften og respekten? Er du virkelig glad i og respekterer den andre parten, holder du deg unna andre, uansett hvor fristet du måtte være...

EDIT: Leif was here..

Endret av Windkin
Lenke til kommentar
Det kan du gjerne mene, men det viser seg å være tilfellet at mennesker er i stand til å gjøre utrolig mye om forholdene ligger til rette. I mine øyne får man bare et bdre og mer rasjonelt handlingsmønster av å innse dette.

AtW

8435304[/snapback]

Hva slags mer rasjonelt handlingsmønster er det du mener bli bedre dersom man innser dette? Det lurer jeg virkelig på...

Lenke til kommentar

AtW

8435304[/snapback]

Hva slags mer rasjonelt handlingsmønster er det du mener bli bedre dersom man innser dette? Det lurer jeg virkelig på...

8435381[/snapback]

Fordi man tar bedre avgjørelser når man er klar over egne, og mennesker generelt, sine svakheter.

AtW

Lenke til kommentar
Fordi man tar bedre avgjørelser når man er klar over egne, og mennesker generelt, sine svakheter.

AtW

8436327[/snapback]

:) Det er jo det jeg sier i mitt innlegg. Nemlig at det er naturlig å ha svakheter og i innlegget sier jeg at jeg også innehar dette. Men, jeg tar avgjørelser som er til fordel for mitt forhold og ikke omvendt.

Å vite om svakhetene og forståelsen av at det er naturlig, rettferdiggjør ikke negative handlinger... :roll: Tvert i mot- kunnskapen gir desto større grunnlag for å unnvike og parrere fristelsene.

Lenke til kommentar

AtW

8436327[/snapback]

:) Det er jo det jeg sier i mitt innlegg. Nemlig at det er naturlig å ha svakheter og i innlegget sier jeg at jeg også innehar dette. Men, jeg tar avgjørelser som er til fordel for mitt forhold og ikke omvendt.

Å vite om svakhetene og forståelsen av at det er naturlig, rettferdiggjør ikke negative handlinger... :roll: Tvert i mot- kunnskapen gir desto større grunnlag for å unnvike og parrere fristelsene.

8436688[/snapback]

Har jeg sagt at det rettferdigjør noe som helst? Eller at det rettferdiggjør denne situasjonen, eller noe som har blitt fortalt om her? Jeg bare kommenterte påstanden om at det var noe galt med en person, utelukkende på grunnlag av at personen åpnet for å være utro, når man ikke vet noe mer om omstendigetene, så er det meningsløst å si noe slikt, så og si alle er i stand til å være utro om omstendighetene er de rette.

AtW

Lenke til kommentar

AtW

8436327[/snapback]

8436688[/snapback]

Har jeg sagt at det rettferdigjør noe som helst? Eller at det rettferdiggjør denne situasjonen, eller noe som har blitt fortalt om her? Jeg bare kommenterte påstanden om at det var noe galt med en person, utelukkende på grunnlag av at personen åpnet for å være utro, når man ikke vet noe mer om omstendigetene, så er det meningsløst å si noe slikt, så og si alle er i stand til å være utro om omstendighetene er de rette.

AtW

8436738[/snapback]

Ok, da skjønner jeg hva du mener. Alle er jo i stand til å være utro så lenge de har tilbudet og fysikken fungerer.

Men, det er jo noe fullstendig feil hvis de fleste av oss benytter oss av tilbudet og omstendighetene? Det handler fortsatt om å si nei, ha selvkontroll og ta fornuftige valg.

Enig?

Jeg for min del har null til overs for folk som lar seg henfalle til begjær uansett alkoholmengde og riktige omstendigheter. Vi er nå en gang skapt sånn at i forhold til mange svik og skuffelser som kan oppstå i et forhold mellom to mennesker, så er dette med utroskap det verste. Hvis man lever i et forhold der sex med andre mennesker er ok, så er det jo greit og ingen svik begått. Men, hvis ikke- så må man jo ta et valg: enten respekterer man det eller ikke og hvis det er vanskelig å leve med- bør en kanskje finne seg en partner som føler det likt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...