Spartan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Blir det bedre og bedre eller ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er ikke det ganske åpenbart ? Er blitt det for meg iallefall. Men var jo nydelig første gang også da. Lenke til kommentar
JimL Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Alt etter hva man gjør det til. Noen opplever det som at det blir kjedelig etterhvert. Spiser du spaghetti og kjøttdeig i kveld, så er det godt. Spiser du det i en måned så blir du litt lei etterhvert. Er derfor man MÅ kunne kommunisere, og ikke være redde for å utforske hverandre (og seg selv). På den andre siden så blir det bedre og bedre nettopp fordi man lærer seg hva partneren liker / ikke liker. Sånn blir man etterhvert spesialister på hverandre, og god sex med følelser kommer uten tvil til å knuse enhver form for "one night stands". Endret 18. april 2007 av JimL Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Selv savner jeg etter eller annet. Når jeg var singel gikk jeg rundt og tittet på flotte damer. Nå som jeg er gift går jeg fortsatt rundt og titter på flotte damer. Er det meg det er noe galt med ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Man er ikke blind fordi om man er gift. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ingen blir blinde av å være i forhold, nei. Det må jo være lov å se, men man trenger ikke henge seg helt opp av den grunn. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Alt etter hva man gjør det til.Noen opplever det som at det blir kjedelig etterhvert. Spiser du spaghetti og kjøttdeig i kveld, så er det godt. Spiser du det i en måned så blir du litt lei etterhvert. Er derfor man MÅ kunne kommunisere, og ikke være redde for å utforske hverandre (og seg selv). På den andre siden så blir det bedre og bedre nettopp fordi man lærer seg hva partneren liker / ikke liker. Sånn blir man etterhvert spesialister på hverandre, og god sex med følelser kommer uten tvil til å knuse enhver form for "one night stands". 8412013[/snapback] Bra skrevet. Jeg er veldig enig. Man føler seg mer og mer tryggere og avslappet med personer man er sammen med over tid. Da tørr man kanskje å utforske og prøve ut nye ting. Og som JimL skriver, så blir man kjent med partnerens kropp og hva hun/han liker. Nå som jeg er gift går jeg fortsatt rundt og titter på flotte damer. Er det meg det er noe galt med ? 8412029[/snapback] Jeg ser ingenting galt med å titte på andre selvom man er gift eller i forhold. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg ser ingenting galt med å titte på andre selvom man er gift eller i forhold. 8412290[/snapback] Men jeg synes også det er grenser hvor mye oppmerksomhet man skal gi til den fine rompa som går før deg. Personlig titter jeg ikke så mye, har egentlig aldri gjort det eller. Får sjeldent inntrykk av at andre jenter er pene, har alltid noe negativt å si om dem. Er ikke for å beskytte meg selv eller noe. Men sånn er jeg bare. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Men jeg synes også det er grenser hvor mye oppmerksomhet man skal gi til den fine rompa som går før deg.8412334[/snapback] Det sier seg selv, syntes jeg. Greit å unngå å ha underkjeven ved knærne. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 En venn av meg som har vært gift mye lenger sa til meg en dag at han kan finne på å bli utro under de riktig forholdene (mye alkohol/fin dame). De er fortsatt gift og han har så vidt jeg vet ennå ikke vært utro. Er det den veien det går med meg også ? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Er det den veien det går med meg også ? 8412428[/snapback] Da er det noe galt med vennen din. Men hvorfor spør du oss egentlig ? Skjønner ikke helt hvordan vi kan forklare din situasjon bedre enn du kan selv. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En venn av meg som har vært gift mye lenger sa til meg en dag at han kan finne på å bli utro under de riktig forholdene (mye alkohol/fin dame). De er fortsatt gift og han har så vidt jeg vet ennå ikke vært utro. Er det den veien det går med meg også ? 8412428[/snapback] Hvis noe oppi hodet sitt sier at du kunne gjort noe av det samme, vil jeg tolke det som et slags faresignal allerede. Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 En venn av meg som har vært gift mye lenger sa til meg en dag at han kan finne på å bli utro under de riktig forholdene (mye alkohol/fin dame). De er fortsatt gift og han har så vidt jeg vet ennå ikke vært utro. Er det den veien det går med meg også ? 8412428[/snapback] Det er helt opp til deg å bestemme! Er selv på mitt 4 år i et forhold og jeg kjenner meg igjen i dine bekymringer. Det vi gjorde var å begynne å utvikle sexlivet litt. Prøve nye ting etc. Det hjalp veldig på! Sexlivet roer seg ned (hadde ikke levd nå hvis det ikke var tilfellet :!: ), men kvaliteten øker. Baksiden av medaljen med å være i et forhold, er desverre de tingene du tenker på. Kanskje du trenger å endre fokus? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Har en følelse av at vi (som sikkert mange andre) begynte forhold for intens (jeg har fortsatt slitasjeskader på penishodet). Vanskelig å tro at det kan bli bedre enn det det var Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Blir det bedre og bedre eller ? 8411979[/snapback] Jeg synes så absolutt det har blitt bedre og bedre. Man må tore å snakke om det. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Blir det bedre og bedre eller ? 8411979[/snapback] Jeg synes så absolutt det har blitt bedre og bedre. Man må tore å snakke om det. 8414138[/snapback] Ja, det er jeg enig i.. Det er egentlig ganske selvsagt at det blir bedre når man blir tryggere på hverandre, og seg selv. Også finner man ut hva den andre liker, og man kan prøve ut litt nye ting:) Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg tror ikke svaret er så enkelt som enkelte kvinneblader vil ha det til. Det der med å prate sammen er helt normalt, så hva skal man gjøre mer enn det ? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Med kone/kjæreste kan du ta mot til deg å utforske ting du ellers ikke ville ha gjort på et one night stand! Legge merke til noen man synes er pen er bare mennesklig. Lenke til kommentar
Lilhla Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hm, tenker jeg Jeg har vært i et forhold i 12 år og vårt sexliv er bedre nå enn noen gang. Det store spørsmål er egentlig kjærlighet. Sex, slik jeg ser det, kan lett skilles. Enten har man sex uten følelser. Da er det kun jakten på den gode orgasmen spedd med litt kriblende spenning som gjelder og oppnås. Eller, en har sex med litt mindre spenning, fortsatt på jakt etter den gode orgasmen men med desto mer varm, god og trygg kjærlighet. Og, en sinnysk ærlig og fri orgasme Hvis du ser på andre damer og drømmer om å virkeliggjøre fantasiene dine, men samtidig ønsker å ha et godt ekteskap, har du et problem. Det lar seg ikke gjøre i lengden. Å leve i en løgn, er forferdelig og selv om det skulle gå bra, vil det alltid ligge å lure i bakhodet. Du klarer ikke å riste av deg følelsen av at du har sviket og gått bak ryggen. Dessuten kan du aldri stole på at kvinnen du er utro med, ikke går direkte til din kone og sier fra. Vi jenter er litt finurlige sånn, venninner også. Plutselig er du viklet inn i et situasjon, kanskje et sant helvete du aldri kunne drømme om. Igjen sitter du med en orgasme opplevd i dårlig samvittighet og et tapt eksteskap. Hvis du sterkt drømmer om andre damer fordi sexlivet ditt ikke er tilfredsstillende, vil jeg anbefale deg å ta det opp med din kjære. Kanskje hun synes det samme? Søk på nett og finn ut hvordan du kan nærme deg henne på dette området. Spill, lek og finn ut sammen. Kanskje du blir overrasket? Kjøp henne sexy undertøy og be henne forføre deg Hvis følelsene begynner å kjølne og det er derfor lystene dine virrer utenfor hjemmet, er vel det en helt annen sak... Å se på, fantasere og drømme om sex med andre enn sin bedre halvdel, er helt normalt og naturlig. Jeg kan kommentere både deilige mannerumper, flotte bryster og sexye personligheter. Min forlovede er som regel enig og sammen kan vi digge andre personer og bli innspirert Endret 18. april 2007 av Lilhla Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 En ting jeg savner er faktisk større pupper. Kan det være så enkelt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå